Pimmy's Countryman :Verkocht
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
Vandaag de nieuwe ledjes (5 led) van Greg geïnstalleerd.
Ziet er gaaf uit en zo veel beter als origineel!

Ook geprobeerd de oranje knippers van de achterlichten helder te maken. Na veel gepriegel de achterlamp unit er uit gekregen. Daarna de chromen ring verwijderd. Toe zag ik pas goed dat het heldere plastic vast gelijmd zit...
Aangezien de auto nog zo nieuw is, eerst maar eens een proeflicht op de kop tikken voordat ik deze in de oven stop... (het oranje glaasje zit er zo te zien ingeklikt).

Dus nog maar even afwachten...
Ziet er gaaf uit en zo veel beter als origineel!

Ook geprobeerd de oranje knippers van de achterlichten helder te maken. Na veel gepriegel de achterlamp unit er uit gekregen. Daarna de chromen ring verwijderd. Toe zag ik pas goed dat het heldere plastic vast gelijmd zit...

Aangezien de auto nog zo nieuw is, eerst maar eens een proeflicht op de kop tikken voordat ik deze in de oven stop... (het oranje glaasje zit er zo te zien ingeklikt).

Dus nog maar even afwachten...
- erik-de-perik
- Mod virus alert!
Bericht
Vandaag in het echt op de A12 zien rijden...
Wat een dikke bak zeg....! Perfecte kleurencombi en met de aerokit is ie helemaal af..
Wat een dikke bak zeg....! Perfecte kleurencombi en met de aerokit is ie helemaal af..
- pimmy
- Bijna verslaafd
Bericht
Zo, we zijn nu een klein half jaar en 8.000 km verder. Alles nog steeds helemaal in orde en helemaal tevreden. Alleen wachten we al sinds het begin op de rode spiegelkappen en air ducts. (Maar deze komen er nu echt snel aan werd ons verzekerd
)
De auto gepoetst en ook onze andere bolide maar eens onder handen genomen. Tijd voor een fotomomentje:
(Klikken voor beter resultaat)

En mijn nieuwe wallpaper:

De auto gepoetst en ook onze andere bolide maar eens onder handen genomen. Tijd voor een fotomomentje:
(Klikken voor beter resultaat)

En mijn nieuwe wallpaper:

- Kees en Annet
- Racende reporter
Onze sponsors