Coen's Build Nr.9
- sandderr53
- 4 op een rij!
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat een lekkere bak zeg
errug nice!

errug nice!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Geen een de zelfde. Doe het allemaal op manual en pas het dus iedere keer aan aan de licht omstandigheden. Probeer je sluiter tijd zo hoog mogelijk te maken zonder dat je foto's onscherp worden. Die van de mijne is 1/50 die van Coen zijn 1/125 en 1/80. Je ziet bij de mijne dat de strepen lekker lang zijn zodat je meer een gevoel van snelheid krijgt. Alleen een schepe foto met zo'n lange sluiter tijd terwijl je met 100 over de snelweg hobbelt is meer geluk als wijsheid.Fred schreef:Rolling shots zijn echt zalig, wil ik ook wel es doen...
Care to share the settings, olaf?
- coendek
- Stoepsleutelaar
Bericht
Gasten, en dames, Enorm bedankt voor de complimenten.. ben zelf completely flabbergasted door de foto's van ducks!!! 
Olaf.. bedankt voor de foto's man... en je zag er ook goed koud uit!
Ragnar.. luister... je hebt gezien hoe hij bij mij foto's zat te maken.. kon nog net mijn stuur vast houden+raam open aan mijn kant!
Echt mega vet dit zeg!!!
Ben zo blij als een kind!
Coen

Olaf.. bedankt voor de foto's man... en je zag er ook goed koud uit!

Ragnar.. luister... je hebt gezien hoe hij bij mij foto's zat te maken.. kon nog net mijn stuur vast houden+raam open aan mijn kant!

Echt mega vet dit zeg!!!

Ben zo blij als een kind!
Coen
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

http://regex.info/exif.cgi
Alsjeblieft Fred!Fred schreef:Rolling shots zijn echt zalig, wil ik ook wel es doen...
Care to share the settings, olaf?

http://regex.info/exif.cgi
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lekkere platen, Ducks!
De wagen ziet er super uit, Coen!
Over rolling shot gesproken: je hoeft natuurlijk niet snel te rijden. Je kan zelfs met 10 km/u dit soort effecten bereiken. Moet je alleen langere sluitertijden nemen (en meestal betekent dit dat je in avonduren moet schieten) om zelfde strepen effect te krijgen. Afgelopen weekend een auto voort geduwd met een rig eraan vast. Klik
Over rolling shot gesproken: je hoeft natuurlijk niet snel te rijden. Je kan zelfs met 10 km/u dit soort effecten bereiken. Moet je alleen langere sluitertijden nemen (en meestal betekent dit dat je in avonduren moet schieten) om zelfde strepen effect te krijgen. Afgelopen weekend een auto voort geduwd met een rig eraan vast. Klik
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- ducks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Moet ook maar es een rig gaan bouwen.
Klopt, hadden alleen hast. En 10km/u is wat lastig op de snelwegwheeler schreef:Lekkere platen, Ducks!

- Samsara
- Mod virus alert!
Bericht
Wow!!
@ Ducks: wat een super vette, perfecte fotos man!! Echt on-ge-loo-fe-lijk!!!! Ik ga jou een keer inhuren
@ Coen: OMG wat een perfecte stance heeft je MINI zo! Grote klasse!
P.S. waarom is de -mouse over- uitleg van deze emoticon niet waard --->
... Ik bedoel er zoiets als hulde mee
@ Ducks: wat een super vette, perfecte fotos man!! Echt on-ge-loo-fe-lijk!!!! Ik ga jou een keer inhuren

@ Coen: OMG wat een perfecte stance heeft je MINI zo! Grote klasse!

P.S. waarom is de -mouse over- uitleg van deze emoticon niet waard --->

Onze sponsors