Edit: staat ook ook al op de eerste bladzijde...

Woosh! schreef:De trein neemt al flink vorm aan!
Kom op mensen, die trein kan langer![]()
@Rob, zal ik jou bellen als wij bijna de A9 oprijden?
Dan kun jij simpelweg aanhaken
Treintje vanuit Haarlem, (via de A9), TOTAL de Liede (A200); vertrek 11:15 uur
-Thomas & Mark (mini cabrio)
-St.Pierre
-MaartenMINI
-MINIloes
-
---
Heemskerk / Beverwijk A9 richting akersloot
-Franklyn
---
Treintje vanuit Rotterdam / Den Haag, (Via A4,A5,A9 Plaats/Tijd?
#Koppelt met Treintje Haarlem;
-Naatje & Ducks.
-JeroenV
---
---
Treintje vanuit Amersfoort / Nijkerk (Via A1,A5,A9) Plaats/Tijd??
#Koppelt met Treintje Haarlem
-Henne
---
---
Treintje vanuit Eindhoven (Via A2+A9) Plaats/Tijd??
evt aansluiten met andere zuiderlijke treintjes?
#Koppelt met Treintje Maarssen
-Nielz
---
---
Treintje vanuit Maarssen/Utrecht, (Via A2,A9) meet point: Foodspot (Maarssen) langs de A2. Vertrek 10.15
#Koppelt met Treintje Haarlem
- Woosh!
- Kees en Annet
- buren Kees en Annet
- JJJJ
he das bij mij lkkr makkelijkmushrop schreef:Ik haak wel ergens aan. Denk dat de beste verzamelplek de texaco pomp is aan de A9 net voor afslag Heemskerk. Hoeft niemand de snelweg af.
Goed idee mini cabrio, de Liede is een stuk makkelijker dan ikea idd!mini cabrio schreef:even een wijzigin voor het Haarlem treintje,
Aangezien ik drukte verwacht bij de IKEA in Haarlem. Dus mij lijkt TOTAL de liede, aan de A200 een betere optie...(van daar uit zijn we overigens ook een heel eind sneller op de A9 om in te voegen) adres; Amsterdamsevaart 288, 2033 AA Haarlem. Van daar uit is het +/- 20 minuten rijden naar Maaral. dus 11:15 vertrekken, en 11:00 verzamelen? (dit is ook makkelijker invoegen in de trein, zodat deze niet helemaal de snelweg af hoeft) Als er mensen bezwaar tegen hebben is dat welkom
Dit lijkt mij een mooi redelijk centraal verzamel punt voor de Haarlemmers e.o..
Treintje vanuit Haarlem, (via de A9), TOTAL de Liede (A200); vertrek 11:15 uur
Dat zijn de juiste berichten!!Geerth schreef:Het weerbericht:
Zondag krijgen we nog een mooie lentedag. Het is droog en bijna overal volop zonnig. Na een frisse start komen de temperaturen 's middags uit tussen 15 en 19 graden.
Onze sponsors