Als je heeeel voorzichtig ben, dan kan je deze zonder vervorming eraf halen met een fohn (en heeel veel geduld). Dit had ik dus niet en heb toen maar een setje JCW lijsten besteld

Zonder lijst ziet er ook mooi uit hoor. Zal eens wat pics zoeken.
Klopt, die sideskirtsaanbieding is in overleg gegaan met het hoofdkantoor in München begreep ik van Michael. Iedereen kan er gebruik van maken (en terecht) en tegen dezelfde condities.Maaij schreef:Vandaag ook post gekregen van Timmermans over de zijskirt aanbieding.
Actie loopt tot 28-02. Denk dat Timmermans gewoon in 1 keer een groot aantal skirts gaat bestellen
http://www.minibabes.comCarl schreef:Die foto had ik al gezien ja... Wil het eigenlijk meer zien op een standaard zwarte cooper..
Zitten die er wel of niet bij?Een aantal mensen hadden ook last van kleurverschil. Allemaal blauw volgens mij (moeilijke kleur)? Deze had de dealer gratis zelf overgespoten. Of deze dealer dit ook zal doen weet ik niet? Moeten jullie maar eens navragen. De grill en clipjes zitten er standaard niet bij. Deze moeten er appart bijbesteld worden (ongeveer 8 euro voor de clipjes en 7 euro voor de grill)
Onze sponsors