Ga uit je Dak! (vlag) actie bij MINI Ekris!
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
(de S is al besteld
)
Nee, dat kan niet hoor! Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ie dit jaar op ons adres valtMarjoleinART schreef: Zal best zo'n dakkie willen, maar vanavond zullen we vast wel de 20 Miljoen winnen, dus kopen we gewoon een nieuwe Minihahah ... geintje

- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hmmmm, dat is nog eens een herkenningspunt! Erg vet trouwens die rode streepjes in dat beest op de auto van Sjoerd. Dik in combinatie met de strepen op de voorkant!henkietenk schreef:

- Let's MINI
- Bijna verslaafd
- Contacteer:
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
@ Marjolein: heel scherp, je bent het werk aan het doen waar ze zelf veel voor moeten betalen bij een reclamebureau

@henkietenk en mini poepert
Zou wel heel cool zijn als jullie dit door gaan zetten, internationale faam zou ik zeggen

Die salamander is trouwens ook het logo van Formentera, Spaans eiland direct naast Ibiza.

@henkietenk en mini poepert
Zou wel heel cool zijn als jullie dit door gaan zetten, internationale faam zou ik zeggen

Die salamander is trouwens ook het logo van Formentera, Spaans eiland direct naast Ibiza.
- MarjoleinART
- Be Mini
Bericht
Thanks iedereen, alleen als we het OOIT zouden winnen dan zal dat misschien een beetje lastig gaan, we hebben een zwart dak, dan zou het er zo uit moeten komen zien:

maar is ook wel leuk, mis nu alleen de Rood accenten, maar misschien de letters: Design your own life in het rood?
Thanks voor al de berichtjes

maar is ook wel leuk, mis nu alleen de Rood accenten, maar misschien de letters: Design your own life in het rood?
Thanks voor al de berichtjes

Onze sponsors