Ik ben Ronald en heb op moment van schrijven nog geen Mini, ik zal even een kort levensverhaal vertellen.
Mijn naam is dus Ronald en ben ooit een keer geboren, van af dat ik 16 was is mijn intresse gekomen voor alles wat met snelheid te maken heeft.
Het brgon uiteraard met het rijden en opvoeren van schakelbrommers en scooters waarvan ik er heel wat versleten heb. Toen ik 18 jaar werdt heb ik snel mijn auto rijbewijs gehaald maar had eigenlijk niks met auto's. Ik heb toen besloten om meteen mijn motorrijbewijs te gaan halen en ben toen een "motor"" rijder geworden. Het begon met een Kawasaki ER5, Zxr400, Honda cb750, Kawasaki ZXR636, Suzuki gsxr-1000 en nu de Yamaha R6 van mijn vriendin. Heb sinds dat ik ben gaan motor rijden veel op het circuit gereden eerst Assen toen Zandvoort en later diverse jaarkaarten van de Nordschleife versleten. Totdat ik een slechte droom kreeg.
Het auto avontuur begon. Eerst met een Peugeot 106 (die ik nog steeds heb), en daarna een Z3 2.8 en nu een mooie Bmw E46 323 welke nu te koop staat. Maar nu komt het vorige week heb ik in een Mini gereden en eerlijk is eerlijk in een woord SUPER.
Het ligt super scherp in de bochten en lijkt ook best te kunnen driften als je goed instuurd.
Ga nu dus opzoek naar een Mini,
Groeten Ronald