Je moet inderdaad zelf een beetje contact met ze houden maar dat is (helaas) bij veel bedrijven zo waar het druk is...
Maar zoals Frankie al aangeeft; de prijs/kwaliteit is SUPER dus laat je niet afschrikken door het feit dat ze je niet netjes terugbellen.
Via de email kreeg ik trouwens wel keurig vlot reactie.
groet,
Peter
Cooper (S) Tunen.. via Beek Autoracing
- DV
- One wheel wonder
Bericht
um, ik bedoelde juist dat ze wel bellen...
Maar nogal pro-actief, ik had gemaild dat ik na de garantie periode wel interesse had in de tuning, en dat ik nu alvast wat informatie wilde ontvangen. Bellen ze gelijk op om een afspraak te maken. Dat maak je zelden mee.. dus ik bedoel eigenlijk dat ze nogal pro-actief zijn met het bellen.
En toch weet ik nog steeds niet wat de vermogenswinst.. eigen fout. Ik was ook zo beduusd toen ze gelijk aan de telefoon hingen..
Maar nogal pro-actief, ik had gemaild dat ik na de garantie periode wel interesse had in de tuning, en dat ik nu alvast wat informatie wilde ontvangen. Bellen ze gelijk op om een afspraak te maken. Dat maak je zelden mee.. dus ik bedoel eigenlijk dat ze nogal pro-actief zijn met het bellen.
En toch weet ik nog steeds niet wat de vermogenswinst.. eigen fout. Ik was ook zo beduusd toen ze gelijk aan de telefoon hingen..
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ah, ik had het bericht met meer sarcasme opgevat.... maareuh, goeie jongens daar bij Beek..!DV schreef:um, ik bedoelde juist dat ze wel bellen...
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Die van Maaij is al eens geweest, maar let daarbij op dat zijn MINI ook op mechanische punten al een en ander gewijzigd is. Je haalt dus nooit dezelfde waarden als hem.Menno schreef:Heb vandaag antwoord gehad op mijn mailtje. Ik wilde weten tot hoever hun een Cooper krijgen maar vertelde me dat ze die nog niet eerder gedaan hebben. Ik dacht dat Maaij er al geweest was.
@ Maaij: wanneer ga jij daar naartoe?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors