Hahaha dank je Rob ik kan het je aanraden met een biertje erbij....mushrop schreef:Gefeliciteerd met jullie nieuwe crib Frenk! Ziet er top uit. Ik wil ook een tv boven m'n bad, dat lijkt me zo relaxt!
Geniet er van met z'n tweetjes!

Hahaha dank je Rob ik kan het je aanraden met een biertje erbij....mushrop schreef:Gefeliciteerd met jullie nieuwe crib Frenk! Ziet er top uit. Ik wil ook een tv boven m'n bad, dat lijkt me zo relaxt!
Geniet er van met z'n tweetjes!
haha ja nou ik ben wat dat aan gaat enen perfectionist in onderhoud........dus ik zei al eline schat laat mij maarWoosh! schreef:hahahaha, goeie tip![]()
ghehe, gelukkig moet ze af en toe nog werken![]()
doe alles gewoon met dr pa, veel makkelijker
he your welcome any time voor een lkkr bakkieWoosh! schreef:Ah.. ja.. balen.. had ik toch beter op moeten letten bij de BVA
Ik kom anders wel eens een bakkie bij je doen om jou vakwerk te aanschouwen
dank je wel manmartin_mini schreef:gefeliciteerd met je woning, ziet er netjes uit!!
Veel plezier ermee
hallomaiky maik schreef:Vet, die komt der ook weer een x voor mij!
Moest wel ff denken, want dacht dat het mijn oude was!1
Maar mijn was nummero 1399!! Bijna,
Heel veel plezier ermee
welkom, maar verkeerde topicreneprive schreef:hallomaiky maik schreef:Vet, die komt der ook weer een x voor mij!
Moest wel ff denken, want dacht dat het mijn oude was!1
Maar mijn was nummero 1399!! Bijna,
Heel veel plezier ermee
staat jou ''oude'' mini te koop met rechts achter en rechts voorschade? ik ben er bij wezen kijken ze hebben ook ondertussen de versnellingspook eraf gehaald had er wel intresse in .....
gr rene
Onze sponsors