Ralph-Cooper: R56 S --> pg11: JCW lijsten & scoop
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht

Maar zou graag een keer (mee)rijden met een R56 die verlaagd is met veren (liefst ook met 18 inch) om een idee te krijgen van de stugheid, wie biedt zich aan
Ik heb wel iets meer last van sporing op slecht wegdek nu maar het rijdt vele malen beter in de bochten! Met 17 inch had ik altijd het gevoel dat hij wat naar buiten rolde in de bochten, dat is nu over
Moest gister in Antwerpen zijn en dat was weer ouderwets nieren testen met 18 inchcoendek schreef:wel ff paar cm zakken

Maar zou graag een keer (mee)rijden met een R56 die verlaagd is met veren (liefst ook met 18 inch) om een idee te krijgen van de stugheid, wie biedt zich aan

Ik heb wel iets meer last van sporing op slecht wegdek nu maar het rijdt vele malen beter in de bochten! Met 17 inch had ik altijd het gevoel dat hij wat naar buiten rolde in de bochten, dat is nu over

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Fotoooooooooooooo's !!!
Ralph-cooper schreef:Thanks man, koplamp mod is ook gefixedspeedy schreef:heel strak zo !
Fotoooooooooooooo's !!!

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Is maar een heel kleine mod hoor, oranje glaasje is er eindelijk uitBlue Chaser schreef:Ralph-cooper schreef:Thanks man, koplamp mod is ook gefixedspeedy schreef:heel strak zo !
Fotoooooooooooooo's !!!

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dankzij jou tips ging het redelijk soepel, alleen die ene schroef was inderdaad nogal pielen. Maar alles zit er weer keurig in, ook dat lastige schroefjespeedy schreef:was goed te doen healleen je komt zo lastig bij 1 schroefje .

- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Deze zojuist op de iphone bewerkt:
Ik ga snel weer eens fatsoenlijke foto's makenBlont-007 schreef:Kom nou maar eens door met foto's van die dikke wielen en cleane lichten![]()

Deze zojuist op de iphone bewerkt:

Onze sponsors