voor de bijtelling moet ik kijken naar de nieuwwaarde en die is echt absurt hoog voor een fordje...jbcola schreef:Wat heet duur? Ik heb ze hier al gevonden voor +-30000€...
Auto is ook slechts 1 à 2 jaar oud he
Styled cars gallery
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als je een tweedehands leasert neemt moet je nog steeds de volle mep betalen, terwijl de waarde EN de BPM wel wordt afgeschreven
Idioten, zakkenvullers!
Die regeling is ook absurdflorisvandam schreef: voor de bijtelling moet ik kijken naar de nieuwwaarde en die is echt absurt hoog

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
geldklopperij is het...
bijtelling over de dagwaarde zou een veel betere regeling zijn..
hierin ben ik het volkomen met je eens....Sven schreef:Die regeling is ook absurdflorisvandam schreef: voor de bijtelling moet ik kijken naar de nieuwwaarde en die is echt absurt hoog![]()
![]()
Als je een tweedehands leasert neemt moet je nog steeds de volle mep betalen, terwijl de waarde EN de BPM wel wordt afgeschreven
Idioten, zakkenvullers!
geldklopperij is het...
bijtelling over de dagwaarde zou een veel betere regeling zijn..
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
gr
laat die kadaffi lekker zijn gang gaan daar, als mij scheelt in de bijtelling tank is zelfs mijn hele leven bij TAMOIL.....MaVaEe schreef:Denk je dat die F16's in Libië op water vliegen ofzo?![]()
gr
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Als de grondslag voor de leaseprijs preciezer zou worden vastgesteld met nieuw systeem, wordt ook gewoon het tarief aangepast zodat je per saldo hetzelfde zal betalen.
Vooralsnog is het leasing nog altijd goedkoper dan zelf die auto in prive te rijden incl alle kosten. Maar het gaat hier over dikke bakken en die worden natuurlijk niet geleasd!
Vooralsnog is het leasing nog altijd goedkoper dan zelf die auto in prive te rijden incl alle kosten. Maar het gaat hier over dikke bakken en die worden natuurlijk niet geleasd!

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ben ik niet helemaal mee eens...Marcel Always Open schreef:Vooralsnog is het leasing nog altijd goedkoper dan zelf die auto in prive te rijden incl alle kosten.
Onze sponsors