De 'Edition' is een speciale versie die enkel in het wit, blauw, geel en zwart is geleverd met een hoop kleinere unieke details..
Dit is dus gewoon eentje met een Competition Pack en wat extras

Jah grappig... maar nu staat er "M3 E92 Coupé Competition Pack" en "no data"...GeoBem007 schreef:Ja, ik ben al sinds ie'm heeft op AG aan het kijken bij 'M3 E92' en 'M3 E92 Comp Pack' maar als een klojo hem niet juist zet..
Klopt, even wat wezen drinken maar het was niet erg warm haha...èrcé schreef:Ah, je bent even naar Cafe Zuid geweest? En terecht met dit weer, erg fijn terras!
Zoals gevraagd... voor zij die FB nog niet gechecked hebben... de SOUND CLIP.Woosh! schreef:Dik hoor met die uitlaat!!
vraagt wel om een soundclip natuurlijk![]()
Inderdaad, ondertussen is ie verhuisd..GregBem schreef:Jah grappig... maar nu staat er "M3 E92 Coupé Competition Pack" en "no data"...GeoBem007 schreef:Ja, ik ben al sinds ie'm heeft op AG aan het kijken bij 'M3 E92' en 'M3 E92 Comp Pack' maar als een klojo hem niet juist zet..
Een tunnel is dan ook stiekem niet optimaal om een deftige soundfile te maken.GregBem schreef:Zoals gevraagd... voor zij die FB nog niet gechecked hebben... de SOUND CLIP.
Maar in't echt klinkt hij veel beter
Nou die problemen moeten nog komen met de buren denk ik hahahavin10 schreef:Wat een BRUUT geluid !![]()
Dat geluid hoort ge vanaf de autostrade tot hier !![]()
![]()
ps: krijg je daar geen problemen mee, 's nachts ?
Onze sponsors