De installatie van de S tankdop is een eitje. En het staat 10x beter dan de klepdeksel.
Er zijn diverse DIY's op dit forum te vinden.
Je hebt PM voor de sticker.
Mini van Ollie
- Ollie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Toen ik de Mini kocht had ik me voorgenomen om niets aan de Mini te veranderen, maar nu staat het volgende onderdeel alweer in bestelling: een S tankdop.
Bedankt! Ik heb het toegevoegd.Sven schreef:Volgens mij zijn dit sportstoelen in Stof/leder Kaleido Panther Black
Dash en deur zijn antrachite dacht ik
Toen ik de Mini kocht had ik me voorgenomen om niets aan de Mini te veranderen, maar nu staat het volgende onderdeel alweer in bestelling: een S tankdop.

- Ollie
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Zo... inmiddels weer een paar kilometer verder met weer een paar nieuwe mods. Allereerst heb ik de ondergrille zwart gespoten, die was van RVS, maar aangezien iedereen het erover eens was, is hij nou zwart. De radiateur was lek (bij elke rit maar een paar druppels koelvloeistof) dus die heb ik vervangen door een nieuw exemplaar, hopelijk gaat het nou goed! Een tijdje geleden kom ik bij de parkeerplaats terug, zie ik ineens bijna dezelfde Mini naast die van mij staan.
Al stond deze wel iets hoger op de veren viel mij op.

Er kwam ook een mooi pakketje binnen, een chromen tankdop, dus die heb ik er dit weekend maar opgezet.
Was op zich goed te doen, je moet wel veel loshalen maarja dan heb je ook wat
!

Ik vind het erg mooi passen bij het geheel! Ik moet alleen de afwerkring in carrosseriekleur nog plaatsen, maar die komt morgen binnen als het goed is. Ook heb ik Leds in de kentekenplaat verlichting gedaan, voorlopig kan ik er weer lekker tegenaan! Laatst heb ik de auto ook gekleid, gepolijst en gewaxt met Meguiars. Het resultaat mag er wezen!

Ik zal binnenkort eens betere foto's plaatsen. Ollie

Er kwam ook een mooi pakketje binnen, een chromen tankdop, dus die heb ik er dit weekend maar opgezet.
Was op zich goed te doen, je moet wel veel loshalen maarja dan heb je ook wat

Ik vind het erg mooi passen bij het geheel! Ik moet alleen de afwerkring in carrosseriekleur nog plaatsen, maar die komt morgen binnen als het goed is. Ook heb ik Leds in de kentekenplaat verlichting gedaan, voorlopig kan ik er weer lekker tegenaan! Laatst heb ik de auto ook gekleid, gepolijst en gewaxt met Meguiars. Het resultaat mag er wezen!

Ik zal binnenkort eens betere foto's plaatsen. Ollie

Onze sponsors