Medewerker Formulemanagement in de retail.
(ex filiaalmanager)
Wie heeft wat voor job?
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
leuk topic dit.... maar of ik hier nou iets nuttigs aan kan toevoegen...

Ik ben een studieloze student...
Vorig jaar HBO bouwmanagement & Vastgoed gedaan, en gestopt... nu dus een jaartje aan het her-orienteren, en in september weer aan de studie
als onderdak werk ik nu fulltime op een logistieke afdeling binnen een kantoor
verder als studenten bijbaantje bezorg ik chinees in de omgeving haarlemmermeer
en ik geef ook nog wat hockey training, maar dat is meer vrijwilligerswerk...

Ik ben een studieloze student...

Vorig jaar HBO bouwmanagement & Vastgoed gedaan, en gestopt... nu dus een jaartje aan het her-orienteren, en in september weer aan de studie

als onderdak werk ik nu fulltime op een logistieke afdeling binnen een kantoor

verder als studenten bijbaantje bezorg ik chinees in de omgeving haarlemmermeer

en ik geef ook nog wat hockey training, maar dat is meer vrijwilligerswerk...

- GeoBem007
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ach, nog een dik jaar en ik kan eindelijk met het echte leven beginnen
Kvind het altijd grappig dat ik een opleiding Logistiek volg als ik hoor hoeveel mensen zonder zulk diploma in die sector terecht zijn gekomen. Al helemaal te gek in NL..mini cabrio schreef:als onderdak werk ik nu fulltime op een logistieke afdeling binnen een kantoor![]()
![]()

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Enkel heeft de functie gewoon die naam
Mijn functie omschijving is dan ook niet bepaald van niveau waarvoor enig diploma nodig is (of te behalen valt)...GeoBem007 schreef:Kvind het altijd grappig dat ik een opleiding Logistiek volg als ik hoor hoeveel mensen zonder zulk diploma in die sector terecht zijn gekomen. Al helemaal te gek in NL..mini cabrio schreef:als onderdak werk ik nu fulltime op een logistieke afdeling binnen een kantoor![]()
![]()

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb van ouwehoeren m'n job gemaakt. 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- vin10
- Be Mini
Bericht
momenteel project manager in de glasindustrie specialiteit zeefdruk een voorbeeldje :

detail, let wel elke ruit heeft een unieke zeefdruk op de buitenzijde, dus onderhevig aan barre weersomstandigheden:

1 van de grote moeilijkheden met glas is, het kan breken
Voor de Nederlanders een bekend project waarvoor het glas is beleverd is
Stadhuis Alphen a/d Rijn
zilverkleurige zeefdruk, stelt een bosomgeving voor bladeren en boomstammen

detail, let wel elke ruit heeft een unieke zeefdruk op de buitenzijde, dus onderhevig aan barre weersomstandigheden:

1 van de grote moeilijkheden met glas is, het kan breken

Voor de Nederlanders een bekend project waarvoor het glas is beleverd is
Stadhuis Alphen a/d Rijn
zilverkleurige zeefdruk, stelt een bosomgeving voor bladeren en boomstammen

Onze sponsors