ff weer eens een topic onder de sneeuw vandaan halen.
Er zwerft hier in huis nu een Nokia n97 rond. Maar heeft iemand hier ook navigatie op draaien? zo ja welke?
Mobiele telefonie topic; alles over je mobiele telefoon
- MY00
- 4 op een rij!
Bericht
Zou eens gaan kijken voor Mcguider deze doet het op symbian http://support.teleatlas.com/en/support ... bile-maps/Ries schreef:ff weer eens een topic onder de sneeuw vandaan halen.
Er zwerft hier in huis nu een Nokia n97 rond. Maar heeft iemand hier ook navigatie op draaien? zo ja welke?
Groetjes,
René
René
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zooo dit topic maar weer eens omhoog gevist....
Ik kan weer een nieuwe telefoon uitzoeken en m'n abo verlengen......
Maar wat is wijsheid? Ik zal eerlijk toegeven, gebruik al jaren Nokia, werkt Top!, dus ben een beetje Nokia-minded denk ik
Nu een E75 met qwerty toetsenbord, en dat vind ik ideaal, dat smsen via normale cijfers ben ik volgens mij helemaal verleerd

Nu is er een nieuwe Nokia E7, ook met toetsenbord, welke ik wel kicken vind... ''Nadeel'' (zegt men?) is dat dit met Symbian3 is en dus geen IOS of Android.... Maar is dit zo'n groot nadeel? En waarom?
Heb ook naar een iPhone4 gekeken...
Maar is deze storingsvrij inmiddels en wanner komt de opvolger, als dat binnenkort is dan zit ik met een ''oud'' toestel... 
En mensen hebben me HTC aangeraden...Desire S
Of wat nog meer?? Ik ben geen Samsung en Sony-Ericson fan dus zal moeilijk zijn om me daarvan te overtuigen
Eisen;
Smartphone
bluetooth
qwerty-Toetsenbord, al dan niet op touchscreen
GPS (navi-mogelijkheid)
Apps
Geen idee eigenlijk
Ik lees graag wat de meningen zijn
Ik kan weer een nieuwe telefoon uitzoeken en m'n abo verlengen......
Maar wat is wijsheid? Ik zal eerlijk toegeven, gebruik al jaren Nokia, werkt Top!, dus ben een beetje Nokia-minded denk ik

Nu een E75 met qwerty toetsenbord, en dat vind ik ideaal, dat smsen via normale cijfers ben ik volgens mij helemaal verleerd

Nu is er een nieuwe Nokia E7, ook met toetsenbord, welke ik wel kicken vind... ''Nadeel'' (zegt men?) is dat dit met Symbian3 is en dus geen IOS of Android.... Maar is dit zo'n groot nadeel? En waarom?
Heb ook naar een iPhone4 gekeken...

En mensen hebben me HTC aangeraden...Desire S
Of wat nog meer?? Ik ben geen Samsung en Sony-Ericson fan dus zal moeilijk zijn om me daarvan te overtuigen

Eisen;
Smartphone
bluetooth
qwerty-Toetsenbord, al dan niet op touchscreen
GPS (navi-mogelijkheid)
Apps

Geen idee eigenlijk
Ik lees graag wat de meningen zijn

- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Niemand???

Ondertussen heeft Sven ook even rond gekeken...
Kort gezegd...
Nokia E7 wordt afgeraden, al blijf ik het een cool toestel vinden....
HTC is heel goed bezig, Desire S is ook een mooi toestel, helaas geen qwerty-toetsenbord, maar wel op het touch screen. ''men'' zegt dat je daar zooo aan gewend raakt...
iPhone 4, ook Top, maar kost je meer knaken
Iphone 4 is me al duur genoeg dus wachten op een 5, welke nog duurder zal worden, doe ik niet!
Die HTC Desire S is wel een mooi en ook compact toestel en draait op Android. Net op de markt, dus met de laatste snufjes.
Dus ik denk dat ik een keuze moet gaan maken tussen een HTC Desire S of een iPhone 4 (welke me meer gaat kosten)... Iemand die me daarin nog wijze tips kan meegeven??
Van de week eens rondje naar de Belcompany en co om de kostenplaatjes naast elkaar te laten leggen

Ondertussen heeft Sven ook even rond gekeken...

Kort gezegd...
Nokia E7 wordt afgeraden, al blijf ik het een cool toestel vinden....

HTC is heel goed bezig, Desire S is ook een mooi toestel, helaas geen qwerty-toetsenbord, maar wel op het touch screen. ''men'' zegt dat je daar zooo aan gewend raakt...
iPhone 4, ook Top, maar kost je meer knaken

Die HTC Desire S is wel een mooi en ook compact toestel en draait op Android. Net op de markt, dus met de laatste snufjes.

Dus ik denk dat ik een keuze moet gaan maken tussen een HTC Desire S of een iPhone 4 (welke me meer gaat kosten)... Iemand die me daarin nog wijze tips kan meegeven??

Van de week eens rondje naar de Belcompany en co om de kostenplaatjes naast elkaar te laten leggen

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb zelf nu bijna een jaar een HTC Desire (zonder S) en ben erg tevreden over de telefoon en over Android. Alles werkt erg soepel en snel en dankzij Flash (wat een iPhone niet heeft) kan je elke website openen. Wat ik ook mooi vind is dat je zeven homescreens hebt die je helemaal naar je eigen smaak kan inrichten met widgets (bijv. met agenda, mail, weer, nieuws, muziek, Facebook enz.). Eerst was het zo dat veel apps alleen voor de iPhone beschikbaar waren, maar Android is zo hard aan het groeien dat het aanbod aan Android-apps al bijna niet meer onderdoet voor de App Store van Apple.
Als je echt een vast qwerty-toetsenbord wil kan je inderdaad ook de Desire Z overwegen, al heeft die een wat minder snelle processor en wordt de telefoon gelijk een stuk dikker en zwaarder. Ik was in ieder geval snel gewend aan het typen op het touchscreen.
Ik vind de iPhone 4 ook een heel mooi apparaat (scherm is waarschijnlijk ook nog wel iets mooier en scherper dan van de HTC), maar ik denk dat er (behalve de naam Apple) niet heel veel dingen zijn die de veel hogere prijs van de iPhone rechtvaardigen.
Er staan op internet wel wat vergelijkingen tussen de iPhone 4 en de HTC Desire (S/HD), misschien heb je daar wat aan:
http://www.knowyourmobile.com/compariso ... ire_s.html
http://www.portablegear.nl/nieuws/11548 ... hone_4.htm
Succes ermee!
Als je echt een vast qwerty-toetsenbord wil kan je inderdaad ook de Desire Z overwegen, al heeft die een wat minder snelle processor en wordt de telefoon gelijk een stuk dikker en zwaarder. Ik was in ieder geval snel gewend aan het typen op het touchscreen.
Ik vind de iPhone 4 ook een heel mooi apparaat (scherm is waarschijnlijk ook nog wel iets mooier en scherper dan van de HTC), maar ik denk dat er (behalve de naam Apple) niet heel veel dingen zijn die de veel hogere prijs van de iPhone rechtvaardigen.
Er staan op internet wel wat vergelijkingen tussen de iPhone 4 en de HTC Desire (S/HD), misschien heb je daar wat aan:
http://www.knowyourmobile.com/compariso ... ire_s.html
http://www.portablegear.nl/nieuws/11548 ... hone_4.htm
Succes ermee!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zit trouwens nog wel meer moois van HTC aan te komen met erg leuke specificaties:
http://www.androidworld.nl/79577/htc-se ... fone-site/

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Mooie tel weer van HTC. Pas verkrijgbaar op 1 Juni bij enkel Vodafone en los peperduur(599 euro). Dat zal dus met abbo bijna iPhone prijzen gaan worden bij de launch...Ivo schreef:Er zit trouwens nog wel meer moois van HTC aan te komen met erg leuke specificaties:

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben zelf HTC en dan specifiek Android fan, tot op heden geen problemen mee en werkt super. Onlangs ook gelezen dat Android toch echt sneller, zo niet veel sneller (meen iets van 53% in het laden van sites) is op de google Nexus S, vergeleken met de nieuwste Iphone. Bovendien kak ik een beetje op die hele Apple hype, maar dat is subjectief
Mag binnenkort ook verlengen en ga sowieso voor een android toestel!!

Mag binnenkort ook verlengen en ga sowieso voor een android toestel!!
- Ivo
- Volledig MINI minded!
- Sven
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks Ivo
Ik heb m'n toestenbord-vereiste opgegeven... Je hebt ook een qwerty toetsenbord op je scherm en daaraan schijn je goed te kunnen wennen
Probeer steeds meer evt toestellen af te strepen
Die andere Desires heb ik ook naar gekeken, ik vind de Desire S een mooi en vooral compact toestel! Hij is niet meteen zo groot als een Desire HD
Dan is er ook nog een Incredible S, maar die is ook vrij groot...(en de achterkant is lelijk
)
Ik weet nog niet goed of dat een voordeel of nadeel is dat die dingen zo groot zijn??
Voordeel; groot scherm.
Nadelen; vreet meer batterij en groot voor in je broekzak.
Die Sensation is qua specs helemaal top! Dual-core
Alleen gaat die veel kosten en duurt het nog een tijd voordat ie op de markt komt...En tegen die tijd komt er wel meer moois dus kan ik blijven wachten
Ohja; en hij is NOG groter!!
Desire S is nagenoeg gelijk aan een iPhone 4 qua afmetingen maar scherm is zelfs ietsje groter en ik vind hem compacter ogen...
Specs zijn ongeveer gelijk...
Ik denk dat het tussen deze twee, de Desire S en de iPhone4, gaat; met een voorsprong voor de HTC

Ik heb m'n toestenbord-vereiste opgegeven... Je hebt ook een qwerty toetsenbord op je scherm en daaraan schijn je goed te kunnen wennen

Probeer steeds meer evt toestellen af te strepen

Die andere Desires heb ik ook naar gekeken, ik vind de Desire S een mooi en vooral compact toestel! Hij is niet meteen zo groot als een Desire HD

Ik weet nog niet goed of dat een voordeel of nadeel is dat die dingen zo groot zijn??

Voordeel; groot scherm.
Nadelen; vreet meer batterij en groot voor in je broekzak.

Die Sensation is qua specs helemaal top! Dual-core

Desire S is nagenoeg gelijk aan een iPhone 4 qua afmetingen maar scherm is zelfs ietsje groter en ik vind hem compacter ogen...
Specs zijn ongeveer gelijk...
Ik denk dat het tussen deze twee, de Desire S en de iPhone4, gaat; met een voorsprong voor de HTC

Onze sponsors