Adriaan's R53 - update en ringtripjes
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zit btw wel aan een Beek kuurtje te denken. Ik vind namelijk dat ie best veel verbruikt. Het schijnt dat de meeste r53 te rijk zijn afgesteld. En om met maximale uit de Works te halen, daar de meeste niet aan het aantal opegegeven PK's komen.

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Beek kuurtje is

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
De mijne is er niet echt zuiniger mee geworden hoorAdriaan schreef:Zit btw wel aan een Beek kuurtje te denken. Ik vind namelijk dat ie best veel verbruikt. Het schijnt dat de meeste r53 te rijk zijn afgesteld. En om met maximale uit de Works te halen, daar de meeste niet aan het aantal opegegeven PK's komen.

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha! Vanmorgen had ik Gisbert aan de tel. en vertelde dat hij het verbruik buiten het 'lambda gebied' kon aanpassen. Dus bij veel rijden is de stad zou hij dan iets zuiniger moeten worden. Ben benieuwd. Ga maar gewoon een afspraak makenBlue Chaser schreef:De mijne is er niet echt zuiniger mee geworden hoorAdriaan schreef:Zit btw wel aan een Beek kuurtje te denken. Ik vind namelijk dat ie best veel verbruikt. Het schijnt dat de meeste r53 te rijk zijn afgesteld. En om met maximale uit de Works te halen, daar de meeste niet aan het aantal opegegeven PK's komen.

- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Stotteren? Nee, komt dat voor dan?wall-e schreef:Veelzuiniger is de mijne ook niet geworden na de beek kuur (en de 15% pully) maar zuiniger in lagere toeren kan met deze benzine prijzen geen kwaad, dus ben benieuwd naar je resultaat.
Geen last van stotteren met je alta cai?

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
En van zo'n Beek kuurtje is de mijne ook niets zuiniger geworden (15% en software), en dat ligt in deze niet aan mijn rechtervoet. Dus als je het daarvoor doet...
Wooh kerel! Potje zonde hé! Zo laag stond ie toch nog niet? Ben blij dat ik het niet heb, (even afkloppen).Adriaan schreef:Je moet wat overhebben voor een schroefset![]()
En van zo'n Beek kuurtje is de mijne ook niets zuiniger geworden (15% en software), en dat ligt in deze niet aan mijn rechtervoet. Dus als je het daarvoor doet...
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Adriaan
- Volledig MINI minded!
Bericht
Heb jij geen spacers dan? Vind het niet zo erg. Loopt alleen aan in snelle bochten, verder niet.sander_r53 schreef:Adriaan schreef:Je moet wat overhebben voor een schroefset![]()
Wooh kerel! Potje zonde hé! Zo laag stond ie toch nog niet? Ben blij dat ik het niet heb, (even afkloppen).

- sander_r53
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja gelukkig is het maar kunststof. Ik heb wel spacers, maar alleen de felsrandjes van de zwarte wielbogen (aan motorkap) zijn wel wat gesleten. Zie je gelukkig niet 
Geluidje is zo verslavend he...telkens ff pompen met dat gas.
En die aanzuiggeluiden, ook bij stationair een klein beetje gas geven, hoor je 'm echt slurpen.

Geluidje is zo verslavend he...telkens ff pompen met dat gas.
En die aanzuiggeluiden, ook bij stationair een klein beetje gas geven, hoor je 'm echt slurpen.
R53 2005, -17% compressorpulley, custom K&N hybrid airbox, GRS IC, Milltek-catback, M2 header (decat), AP-coilovers, Silverline camberplates, camberlinks, Porsche 964 seats, custom alcantara
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verbruik is altijd een mooi excuus voor een Beek-kuur 
Ben benieuwd naar de real-life sound van je huidige setup!

Ben benieuwd naar de real-life sound van je huidige setup!
Onze sponsors