Voorstellen 2.0: Barto

Stel je hier even voor.
Barto
Mod virus alert!
Mod virus alert!

08 apr 2011, 20:26

Hey BigD, Fijn om te horen dat je nieren ok zijn. :D
Ik ga maar eens experimenteren met de luchtdruk. iig moet er lucht bij! En een hoge druk, stuurt ook wel wat lichter... Maar 2.7 bar is misschien nog iets veel voor mij. Morgen maar weer even wassen, want ik lette even niet op, parkeerde onder een boompje en *flats flats* niet 1 maar 2 dikke meeuwen flatsen op de Mini :evil:

hey sander bedankt voor je compliment, de Mini staat sinds kort op de hoogste stand (dus niet de laagste) mogelijk :s , eindelijk kan ik weer over een drempel.. en dan nog steeds hoor ik de voorbumper schaven over het wegdek :oops:
Marcel Always Open
Cabrio-King

08 apr 2011, 21:03

in runflats zou ik 0.1 of 0.2 tienden minder bar druk doen dan in nonrunflats.
2.7 is erg hoog, zelfs voor 18 inch.

voor 18 inch banden zou ik doen 2.5 nonrunflat 2.4 runflat
voor 17 inch banden zou ik doen 2.4 nonrunflat 2.3 runflat
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Barto
Mod virus alert!
Mod virus alert!

14 apr 2011, 18:39

Zo, lucht gekocht en in de banden gedaan, :P
Staat het karretje weer netjes op 2.5 bar. Dat rijdt fantastisch en stuurt een stukje lichter. Just right.

Doorgereden naar de Stealer en een Aerogrill besteld :)) , die ga ik zaterdag ophalen, yes! As dinsdag heb ik een afspraakje staan bij Beek die de grill erop klust 8) . De oude grill direct aangeboden aan een Clublid die precies zo'n grill voor z 'n projectje nodig had. Elkaar een beetje helpen he?

Ook bij de Stealer de ruitenwisser vervangen. En omdat ik mijn wis/ was installatie (hoe heet dat ding :s ) gefixt had, hoort daar natuurlijk een goede ruitenwisser op. Ik heb maar even wat foto's gemaakt van het klusje, want op "de meet" bij de Kuip hoorde ik dat er anderen leden ook problemen hadden met de achterste wis/was. Eens kijken of ik een duidelijke DIY kan maken...met foto's :Foto

Terug naar “Who are U?”