die velgen blijven echt lekker!
peter schreef:Hey slome. Die badge hoort aan de andere kant!
Maakt verder niet uit maar het viel me op.![]()
Groet
Peter
mini cabrio schreef:peter schreef:Hey slome. Die badge hoort aan de andere kant!
Groet
Peterdat meen je niet? Het was ook redelijk vroeg dat we begonnen....
Ach, desnoods verplaatsen we em, weten nu hoe t moet...
Als jullie de badge daar mooi vinden zitten dan zou ik er niets meer aan doen!Thomas schreef:Serieus? Vond het voor mn idee wel dik als ie links staat, maar dan moet ie uiteindelijk maar naar de rechterkant toe haha!peter schreef:Hey slome. Die badge hoort aan de andere kant!
Groet
Peter
peter schreef:Als jullie de badge daar mooi vinden zitten dan zou ik er niets meer aan doen!Thomas schreef:Serieus? Vond het voor mn idee wel dik als ie links staat, maar dan moet ie uiteindelijk maar naar de rechterkant toe haha!peter schreef:Hey slome. Die badge hoort aan de andere kant!
Groet
Peter
Straks gaan die gaatjes die je geboord hebt je iedere keer opvallen...
Jaja l.l je er maar weer uit........mini cabrio schreef:peter schreef:Als jullie de badge daar mooi vinden zitten dan zou ik er niets meer aan doen!Thomas schreef: Serieus? Vond het voor mn idee wel dik als ie links staat, maar dan moet ie uiteindelijk maar naar de rechterkant toe haha!
Straks gaan die gaatjes die je geboord hebt je iedere keer opvallen...we zien wel wat we doen, ik vind em daar ook wel netjes staan...
en t is ook maar een after-market JCW hea....
![]()
dat maakt dit dan nog eens extra duidelijk...
![]()
gelukkig hebben we niet geboord![]()
hij zit tegen het dichte deel aan van die grille
![]()
Onze sponsors