Maar ziet er echt heel goed uit man!!

thx WWoosh! schreef:welkom, maar verkeerde topicreneprive schreef:hallomaiky maik schreef:Vet, die komt der ook weer een x voor mij!
Moest wel ff denken, want dacht dat het mijn oude was!1
Maar mijn was nummero 1399!! Bijna,
Heel veel plezier ermee
staat jou ''oude'' mini te koop met rechts achter en rechts voorschade? ik ben er bij wezen kijken ze hebben ook ondertussen de versnellingspook eraf gehaald had er wel intresse in .....
gr rene
stel je even voor in het Wie is u? gedeelte van de site
Haha je kan niet alles weten he Mark maar Dank je wel..... we zijn er ook erg blij mee:Dmini cabrio schreef:HOE kan ik de foto's van jouw crib nou weer gemist hebben??
![]()
![]()
Maar ziet er echt heel goed uit man!!Veel plezier ermee
Thanks sjaak geen hout en geen laminaat lijkt net echt he, het is een 3mm PVC vloer MFlor dit leveren en brengen wij zelf aan dus peace of cake..........Shag schreef:Hey Frenkie, ziet er goed uit man !! hou wel van die stijl, tikkie modern/strak en dan een mooie houten (zo lijkt het, laminaat ook best) vloer
Nice !!
franklyn85 schreef:Haha je kan niet alles weten he Mark maar Dank je wel..... we zijn er ook erg blij mee:Dmini cabrio schreef:HOE kan ik de foto's van jouw crib nou weer gemist hebben??
![]()
![]()
En dat vinden wij niet erg dus bij deze weet je de ins and outs weer ff........mini cabrio schreef:franklyn85 schreef:Haha je kan niet alles weten he Mark maar Dank je wel..... we zijn er ook erg blij mee:Dmini cabrio schreef:HOE kan ik de foto's van jouw crib nou weer gemist hebben??
![]()
![]()
Klopt, maar ik ben nogal nieuwschierig ingesteld, en wil dus bijna OVERAL van op de hoogte zijn...
![]()
![]()
![]()
![]()
franklyn85 schreef:En dat vinden wij niet erg dus bij deze weet je de ins and outs weer ff........mini cabrio schreef:franklyn85 schreef:
Haha je kan niet alles weten he Mark maar Dank je wel..... we zijn er ook erg blij mee:DKlopt, maar ik ben nogal nieuwschierig ingesteld, en wil dus bijna OVERAL van op de hoogte zijn...
![]()
![]()
![]()
![]()
dank je sandercoopers1987 schreef:Nog gefeliciteerd met jullie huisje![]()
GP ziet er ook weer "redelijk"glimmend uit
Hoe zit het eigenlijk met je wielkasten? Zit er nog wat plastic in?
Onze sponsors