Ossie's DS R56 S Chili, update @ pag.39
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
Omdat het lente is, moet er natuurlijk vermenigvuldigd worden...

Eindelijk is mijn velg klaar. Net gerepareerd en vers gespoten, hij moet nog uitharden.
Hopelijk kunnen ze snel gemonteerd worden.
Man, man, wat heeft dit lang geduurd. Ben best teleurgesteld, de service is echt achteruit gegaan.
Als ik zo met mijn klanten om zou gaan.

Eindelijk is mijn velg klaar. Net gerepareerd en vers gespoten, hij moet nog uitharden.
Hopelijk kunnen ze snel gemonteerd worden.
Man, man, wat heeft dit lang geduurd. Ben best teleurgesteld, de service is echt achteruit gegaan.
Als ik zo met mijn klanten om zou gaan.

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
zo dan, eindelijk die velg geregeld...
als ze er eenmaal onder zitten, vergeet je al het gezeik direct Os!!

als ze er eenmaal onder zitten, vergeet je al het gezeik direct Os!!

- Ossie
- The Calendar Guy
Bericht
De velg is gister gespoten. Het probleem is dat dit voor de dealer een verzekerings kwestie is geworden, daarom kan ik ze niet zomaar meekrijgen.
Het belachelijke is dat ik als klant continue moest bellen en met ideeën moest komen om tot een oplossing te komen. Dat noem ik geen service. Heb wel 2 Mini's gekocht daar en tientallen onderdelen, dan mag je toch iets meer verwachten.
Dit is zeker de laatste keer dat ik daar zaken doe. Behalve voor garantiereparaties. Moet wel zeggen dat ze in het verleden veel voor me betekend hebben, maar merk dat het enorm is verandert. Misschien kom je werkelijk pas achter hoe een bedrijf in elkaar zit zodra er iets mis gaat.
Ik ga sowieso binnenkort naar Mini Amsterdam, mijn pa heeft daar nog relaties. En ik rij daar graag voor om.
Het belachelijke is dat ik als klant continue moest bellen en met ideeën moest komen om tot een oplossing te komen. Dat noem ik geen service. Heb wel 2 Mini's gekocht daar en tientallen onderdelen, dan mag je toch iets meer verwachten.
Dit is zeker de laatste keer dat ik daar zaken doe. Behalve voor garantiereparaties. Moet wel zeggen dat ze in het verleden veel voor me betekend hebben, maar merk dat het enorm is verandert. Misschien kom je werkelijk pas achter hoe een bedrijf in elkaar zit zodra er iets mis gaat.
Ik ga sowieso binnenkort naar Mini Amsterdam, mijn pa heeft daar nog relaties. En ik rij daar graag voor om.

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
on topic hele dikke velgen oscar
jij heb binnenkort toch ook een goeie zitten Mushrop...Ossie schreef:De velg is gister gespoten. Het probleem is dat dit voor de dealer een verzekerings kwestie is geworden, daarom kan ik ze niet zomaar meekrijgen.

on topic hele dikke velgen oscar

burn rubber not your soul

Onze sponsors