Ik moest op nieuwjaarsdag als een gek naar den haag crossen en toen merkte ik op dat vanaf 160 km per uur er een onwijs hard en snerpend geluid uit de motor kwam. Ik heb wel vaker die snelheid gehaald, alleen toen niks gehoord.
Echt te hard om te kunnen praten in de auto. De dealer probeerde me af te wimpelen met "wind", maar dit is niet normaal.
Hij gaat dus terug voor een check, hopelijk komt daar iets uit.
Klinkt dit bekend in de oren?
Te hard snerperd lawaai bij 160 km +
- Berthil
- Volledig MINI minded!
- Nquire
- 4 op een rij!
Bericht
dit lijkt er op:
van het belgische forum
Vandaag voor de eerste keer 200 gereden met mijn S'je en heb hetzelfde problemen ervaren. Vanaf 180 km/u een ongelooflijk schril geluid. Iets tussen vork op een schoolbord en slijpen van metaal. Zeer vies geluid.
Snap totaal niet van waar het komt
- Nquire
- 4 op een rij!
Bericht
Ik ga t morgen nog een keer testen en hopen dat de flitsbrigade er niet staat.
je kan me niet vertellen dat het normaal is dat je met 160 kilometer per uur dit geluid hoort te krijgen door wind. Het was zo hard, fel en niet goed klinkend.Berthil schreef:Als je het bij de dezelfde toerentallen in een andere versnelling onder de 160 km/h niet hebt moet het bijna iets zijn wat in de wind klappert. Daar heeft de dealer dus wel gelijk in. Het is alleen even zaak om uit te vinden wat.
Ik ga t morgen nog een keer testen en hopen dat de flitsbrigade er niet staat.
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Haha..... klopt..... heb het zelfde gehad.... stom stom stom een van de knaten van mijn motorkap zat niet in het 2e slot (god zij dank wel in de 1e) ik 170.... meteen gestopt bij de BP en wat bleek. motorkap aandrukken in 2e slot.... en het was helemaal weg nu al maandje of 5 geleden en nooit meer gehoord ook niet bij 200

Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors