JeroenV's & Saskia's HC; afscheid... :'( (p15)
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Ingeruild voor:

Ik kon kiezen tussen een vers gewassen Toyota Yaris of deze niet-helemaal-schone Mini One. Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Rijdt ook heerlijk, al is het als je op de snelweg gaat inhalen wel even wennen. Dat er dan niet zoveel gebeurt als je gas geeft
Over een dag of twee is de Cooper weer klaar, de bumper wordt vervangen door een nieuwe, inclusief grille, roosters en alles wat erbij hoort.

Ik kon kiezen tussen een vers gewassen Toyota Yaris of deze niet-helemaal-schone Mini One. Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Rijdt ook heerlijk, al is het als je op de snelweg gaat inhalen wel even wennen. Dat er dan niet zoveel gebeurt als je gas geeft

Over een dag of twee is de Cooper weer klaar, de bumper wordt vervangen door een nieuwe, inclusief grille, roosters en alles wat erbij hoort.
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Nu woon ik alleen in Zoetermeer, werk in Den Haag.
Dat is inderdaad om de hoek daar ja! Zelf heb ik ook ooit op dat industrieterrein gewerkt, bij Schmit Parkeersystemen.Cannuccia schreef:Hé, zo één had ik ook... Zitten lekker dicht bij het werk natuurlijk!
Nu woon ik alleen in Zoetermeer, werk in Den Haag.
Dat was ook de bedoelingShag schreef:ik schrok even van de titel

Ik ben ook best blij met deze leenauto hoor, het is een Mini, dus genieten van elke km!mini cabrio schreef:
ach, beter iets als niets hea
des te blijer ben je weer als je eigen cooper weer terug heb
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Vanochtend tijdens het rijden wel enorm lopen zoeken naar de knopjes voor alles, als je gewoon bent dat alles op het stuur of via de "idrive" gaat dan is het best lastig. De auto staat nog op wintertijd, en ik krijg het niet voor elkaar
Niet tijdens het rijden iig

Niet tijdens het rijden iig

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Pfwiew!! Ik moet zeggen dat ik ook wel even schrok van de titel.. vooral die smilie doet het m...
klok kun je aanpassen in het menu van je radio
ff beetje pielen en dan kom je de datum tijd tegen en die kun je dan verzetten..

klok kun je aanpassen in het menu van je radio

ff beetje pielen en dan kom je de datum tijd tegen en die kun je dan verzetten..

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Haha, heel sterk die titel!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Ik wordt net gebeld door Den Elzen, ik mag vanmiddag mijn Cooper weer ophalen, fijn!
Deze Mini is ook leuk, maar je mist toch je eigen auto. Foto volgt!
Deze Mini is ook leuk, maar je mist toch je eigen auto. Foto volgt!
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Hij is weer terug!
Het was even schrikken bij het ophalen, de nieuwe bumper leek er vreselijk scheef onder te zitten. Gelukkig bleek dat de motorkap (die bij de R56 een dubbele sluiting heeft) maar aan één zijde dicht te zitten.
Vanochtend begon ik echter een beetje te twijfelen... Zie de onderstaande twee foto's, horen de naden niet overal even breed te zijn?
Of heeft elke R56 een bredere naad bij de motorkap?

Vooral op de tweede foto is het verschil goed te zien. Of ben ik paranoia?
Het was even schrikken bij het ophalen, de nieuwe bumper leek er vreselijk scheef onder te zitten. Gelukkig bleek dat de motorkap (die bij de R56 een dubbele sluiting heeft) maar aan één zijde dicht te zitten.
Vanochtend begon ik echter een beetje te twijfelen... Zie de onderstaande twee foto's, horen de naden niet overal even breed te zijn?
Of heeft elke R56 een bredere naad bij de motorkap?

Vooral op de tweede foto is het verschil goed te zien. Of ben ik paranoia?

Onze sponsors