Verlaagd of niet??
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht 

- Smini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
PS zo zag ik ooit een keer iemand die dit na een bepaalde tijd ook overkwam.... op een drempel\.
wat doet die eikel.... loopt naar zijn uitlaat pakt em meteen op....
bij de cat... dus die staat daar te vloeken en te schelden. dus ik er heen ja dat is wel klote meneer.... en toen vertelde hij me dat die uitlaat em niet konschelen, maar dat ze handen nu verbrand waren dat wel! ik kon bijna niet meer op mijn benen blijven staan :-) had sukkel een gloeiende cat opgepakt in een keer met twee handen.... moest ik even aan denken toen ik dit zag....
wat doet die eikel.... loopt naar zijn uitlaat pakt em meteen op....
bij de cat... dus die staat daar te vloeken en te schelden. dus ik er heen ja dat is wel klote meneer.... en toen vertelde hij me dat die uitlaat em niet konschelen, maar dat ze handen nu verbrand waren dat wel! ik kon bijna niet meer op mijn benen blijven staan :-) had sukkel een gloeiende cat opgepakt in een keer met twee handen.... moest ik even aan denken toen ik dit zag....

- pje en daan
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
nee is niet voor te lachen
kan mij zo ook gebeuren met mn classic..
ben mn uitlaat al eens verloren toen ik thuis de garage uit reed...en moest achteruit terug de garage in omdat hij voor op de grond hing..
met een classic komt de uitlaat vaker op de grond dan je lief is..

kan mij zo ook gebeuren met mn classic..
ben mn uitlaat al eens verloren toen ik thuis de garage uit reed...en moest achteruit terug de garage in omdat hij voor op de grond hing..
met een classic komt de uitlaat vaker op de grond dan je lief is..

Onze sponsors