Airbrush
- chosenfew106
- Be Mini
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Hier de eerste foto's. Er moet nog redelijk wat gebeuren maar dit geeft vast een indruk.
Vervolgstappen:
1. Vlakken vlag verder afmaken
2. Details en schaduw skull aanpassen
3. Blanke lak

Vervolgstappen:
1. Vlakken vlag verder afmaken
2. Details en schaduw skull aanpassen
3. Blanke lak

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Eerdere probeersels:
Adelaar op doek:

Koi op muur:

PC kast:

Adelaar op doek:

Koi op muur:

PC kast:

Laatst gewijzigd door chosenfew106 op 28 apr 2011, 15:16, 1 keer totaal gewijzigd.
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ziet er best gaaf uit 
al is het niet helemaal 'mijn ding' maar wel onwijs knap als je dit zo kan!

al is het niet helemaal 'mijn ding' maar wel onwijs knap als je dit zo kan!

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Ik vind het op een auto eigenlijk ook niet echt mooi. Maar een mooie custom bike of harley kan het goed hebben. En het is vooral leuk om te doen.
- martin_mini
- Mod virus alert!
Bericht
He das grappig, ik doe dit ook voor de hobby
Ben nu half jaartje bezig en net wat je zegt ontzettend leuk om te doen.
Heb nog geen cursus gedaan, gewoon zelf begonnen met oefenen en ben op dit moment bezig op canvas, en ja het is een Mini en ja het is er 1 van de club en niet die van mezelf

Ben nu half jaartje bezig en net wat je zegt ontzettend leuk om te doen.
Heb nog geen cursus gedaan, gewoon zelf begonnen met oefenen en ben op dit moment bezig op canvas, en ja het is een Mini en ja het is er 1 van de club en niet die van mezelf

- martin_mini
- Mod virus alert!
Bericht
op dit moment nog niet, zal er snel een paar maken.
Hij is ook nog niet af hoor, maar kan wel iets laten zien
Let wel dat ik nog echt een beginner ben dus het zal nog lang niet zo goed zijn als bij jou
Hij is ook nog niet af hoor, maar kan wel iets laten zien

Let wel dat ik nog echt een beginner ben dus het zal nog lang niet zo goed zijn als bij jou

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Ik voel me toch ook echt nog een beginner
Ik ben weer een stapje verder
martin_mini schreef:op dit moment nog niet, zal er snel een paar maken.
Hij is ook nog niet af hoor, maar kan wel iets laten zien![]()

- martin_mini
- Mod virus alert!
Bericht
hier de foto van waar ik nu mee bezig ben, nog niet af maar je kan zien wat het is
Gespoten op canvas doek.
Let niet op de kwaliteit foto, is met de telefoon genomen
En als het goed is zie je ook wel van wie de Mini is

Gespoten op canvas doek.
Let niet op de kwaliteit foto, is met de telefoon genomen

En als het goed is zie je ook wel van wie de Mini is

- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Overgrote deel van het werk is uit de losse hand, veel geduld en met behulp van wat tape voor de strakke lijnen en om overspray te voorkomen. Daarnaast een sjabloon voor de outlines van de skull.speedy schreef:knap werk Sjorsdoe je dit uit de losse hand allemaal
of hoe werkt dat ?
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Ziet er toch al redelijk goed uit en je kan goed zien welke coopert het is. Een auto is 1 van de moeilijkste projecten om te brushen vanwege de glans in de lak, de symmetrie en de schaduw. Dus respect. Ben benieuwd als de highlights en schaduw er aan toegevoegd is. Keep me postedmartin_mini schreef:hier de foto van waar ik nu mee bezig ben, nog niet af maar je kan zien wat het is![]()
Gespoten op canvas doek.
Let niet op de kwaliteit foto, is met de telefoon genomen![]()
En als het goed is zie je ook wel van wie de Mini is![]()

- martin_mini
- Mod virus alert!
Bericht
Maar ik vond de originele foto heel mooi en ik dacht probeer het gewoon.
en zoals ik al zei, nog niet klaar dus lekker verder brushen, kan alleen maar beter worden toch.
Jou werken zien er ook gaaf uit, al 2 jaar bezig of na de cursus even niks gedaan?
Ja een auto is niet echt heel makkelijk om te doen, ben ik ook achter gekomenchosenfew106 schreef:Ziet er toch al redelijk goed uit en je kan goed zien welke coopert het is. Een auto is 1 van de moeilijkste projecten om te brushen vanwege de glans in de lak, de symmetrie en de schaduw. Dus respect. Ben benieuwd als de highlights en schaduw er aan toegevoegd is. Keep me postedmartin_mini schreef:hier de foto van waar ik nu mee bezig ben, nog niet af maar je kan zien wat het is![]()
Gespoten op canvas doek.
Let niet op de kwaliteit foto, is met de telefoon genomen![]()
En als het goed is zie je ook wel van wie de Mini is![]()

Maar ik vond de originele foto heel mooi en ik dacht probeer het gewoon.
en zoals ik al zei, nog niet klaar dus lekker verder brushen, kan alleen maar beter worden toch.
Jou werken zien er ook gaaf uit, al 2 jaar bezig of na de cursus even niks gedaan?
- chosenfew106
- Be Mini
Bericht
Na de cursus eigenlijk 2 jaar niets gedaan omdat ik papa werd... en nu heb ik het weer opgepakt.
Onze sponsors