Ik wel me hier graag even voorstellen. Ik ben Evelien, 23 jaar en woonachtig in 's-Gravenpolder. Naast de auto is motorrijden ook een grote hobby van mij, maar mn motor zal ik showen in een ander topic.
Afgelopen vrijdag was het dan zover, sinds dat ik mn rijbewijs heb wil ik al heel graag een MINI hebben. En Goede vrijdag, werd voor mij een Super vrijdag. Ik heb toen mijn MINI Cooper Chili gekocht en gelijk meegenomen.
Hiervoor reed ik in een Nissan 100NX welke ik na 4 jaar erin te hebben gereden beu was. Deze had ik in 5 dagen verkocht en toen begon voor mij de zoektocht naar een andere auto en kwam er een MINI op mn pad. Deze heb ik uiteindelijk niet gekocht, maar na het eerste ritje erin wist ik zeker dat ik een MINI wilde hebben. Dus na een korte zoektocht heb ik uiteindelijk de mijne gevonden!

Het is in een cooper uit 2003 geworden met (naar mijn idee) alles erop en eraan. Er zit een panoramadakje in, climatecontrol/airco, half lederen bekleding, cruise control, stuurbediening en xenon. Er staat net een ton op de teller. En na het eerste ritje erin ben ik er helemaal weg van. Het rijdt zo ontzettend lekker, maar ik neem dat dat bij jullie wel bekend is

Genoeg gepraat, tijd voor foto's:

En mijn vorige autootje: