Beste mensen,
aangezien ik er nog niet overuit ben wat voor striping ik wil gaan plakken wil ik jullie graag vragen AL jullie foto's en links te posten van zwarte mini's met striping zodat ik misschien mijn besluit kan nemen... Ik heb dus werkelijk geeeeeeeeeeeeeeeeeen idee..
mijn dank is groot
groeten
coen de korte
Foto's van zwarte mini's met striping
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn zoveel ideeen. Niet overal is een foto van. henkietenk had in een ander topic voor iemand ook een paar voorbeelden gemaakt met stripings, van bovenaf de auto gezien. Hier de link naar het topic: http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=2998

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Dan moet je even een pbtje sturen naar BadSmini. Hij heeft top prijzen en nog betere kwaliteit.
iDD
iDD
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
misschien dat als je ze zelf plakt dat het goedkoper is? Ik garandeer je dat je de prijs/ kwaliteit verhouding van BadSmini moeilijk ergens terugvind. Tenzij je toevallig vrienden of familie met een stickerbedrijf hebt.
iDD
iDD
- CooperS-lightningblue
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja hij gebruikt kwalitatief het beste spul wat er te krijgen is, daarom is het redelijk aan de prijs. Hij doet daar een paar euro's bovenop, tenslotte moet hij er veel tijd in steken.
Ik was voor m'n dak geloof ik 125 euro kwijt en omdat ik op het laatste moment ook nog biesjes wilde 50 euro erbij omdat hij net de rol had gesneden en nu een nieuwe rol aan moest breken
Had ik beter wat eerder kunnen zeggen, eigen schuld, hij was wel zo aardig dat ik alleen de rol hoefde te betalen.
Moet zeggen dat ik het nog nergens goedkoper tegen ben gekomen. Was geloof ik 10 jaar garantie op "kleurvervaging".
Als je naar Dordrecht rijd een keer van te voren kan je uit staaltjes de exacte kleur kiezen die je wil!
Ik moet zeggen ik vond het heel erg netjes gedaan en m'n nieuwe Cooper S gaat er ook weer naartoe!
Ik was voor m'n dak geloof ik 125 euro kwijt en omdat ik op het laatste moment ook nog biesjes wilde 50 euro erbij omdat hij net de rol had gesneden en nu een nieuwe rol aan moest breken

Moet zeggen dat ik het nog nergens goedkoper tegen ben gekomen. Was geloof ik 10 jaar garantie op "kleurvervaging".
Als je naar Dordrecht rijd een keer van te voren kan je uit staaltjes de exacte kleur kiezen die je wil!
Ik moet zeggen ik vond het heel erg netjes gedaan en m'n nieuwe Cooper S gaat er ook weer naartoe!

- Pretty Cooper
- Bling-Bling Queen
Onze sponsors