In de onderste grille heb ik geen chroom omlijsting. Die van William Blake staat er wel super bij trouwens verlaagd en ook spacertjes denk ik? Mayfair kappen wordt het mischien wat de druk van, ik bedoel én chroom, én zwart, én Mayfair kappen.
Vond het op coens clubman wel dik staan toen, en was ook met de chroom omranding in de bumper. Is eigenlijk gewoon zwart met bruine strepen, zie je niet eens vanop een afstand...
En idd, die van wb had 20 mm spacers denk ik en verlaagd met veren
Zo, even ingelogd bij NAM, dan kan ik de foto's die je post ook echt zien
Koplampringen in zwart....no thank you.... Zwart binnenwerk van de lampen ziet er wel echt cool uit......ik twijfel nog. Spacertjes en verlaging is eigenlijk een must
Vanochtend om 9 uur de kleine gedropt bij oma en richting Bitburg gereden, behalve wat onvermijdelijk oponthoud bij Maastricht lekker door kunnen karren richting Bitburg. Rond 13 uur waren we daar, kom maar op met die kar! Euh....niet dus. Had expliciet gevraagd om een 14 daags kenteken en geen 5 daags, dat was er dus nog niet. Typisch Duits, Verkehrsamt geschlossen tijdens de lunch en ging pas om 14 uur weer open. Dus maar even de stad in en om 14:30 weer bij de dealer afgesproken.......Nog geen kar.....15 uur, nog geen kar, 15:30 nog geen kar....tot 16 uur er eindelijk een HC R55 S kwam aanrijden! Pfff...dat duurde zeg! Anyway, behalve dit oponthoud en de bijna lege tank was het prima. De beurt voor de aflevering was echt super uitgebreid. Hoop delen vervangen waaronder schijven en blokken voor, schijven achter, en de complete distributieketting met spanner! Uit voorzorg blijkbaar, want de laatste kettingspanner zat er ook al op.
Nu om 21 uur eindelijk thuis en op de oprit geparkeerd...ff snel nog wat foto's getrokken ook, Sven let op he, speciaal voor jou