4-landenrit 18+19 juni 2011
- Miniboard
- Volledig MINI minded!
Bericht
Wij waren eigenlijk van plan de 4-landenrit dit jaar over te slaan....maar als Dick, Peter en Jannie en eventueel ook nog Berthil (met Roos) meedoen....ga ik toch eens met Ton overleggen.
Inschrijven kan idd vanaf ongeveer 17 mei via de website www.vierlandenrit.nl, je kunt ook de secretaris mailen voor een inlichtingenboekje 'Vierlandenrit' met inschrijfformulier, [email protected]
Inschrijven kan idd vanaf ongeveer 17 mei via de website www.vierlandenrit.nl, je kunt ook de secretaris mailen voor een inlichtingenboekje 'Vierlandenrit' met inschrijfformulier, [email protected]
Audi TT 2,0 TFSI, Quattro, Proline, S-line, S-Tronic, Alcantara-leer, Dual Milltek uitlaat 2x 100 mm, 19"x 9J (orginele) RS4-velgen Titaanoptiek, Dunlops Sport Maxx GT 255/35
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
hebben jullie meer info over die luxemburg rit? 18-19 kan ik helaas niet, die 4landen rit lijkt me erg gaaf. Maar een week later heb ik wel tijd dus..
Dick, Peter,peter schreef:Ligt de datum al vast Dick? Had ik nog niet doorgekregen volgens mij.jbcola schreef:De week erna "Tour de Luxembourg" dus ook dit jaar er niet bij
25/26 juni dus. Verheug me er nu al op!![]()
hebben jullie meer info over die luxemburg rit? 18-19 kan ik helaas niet, die 4landen rit lijkt me erg gaaf. Maar een week later heb ik wel tijd dus..
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
groetjes,
Peter
PS. Die rit gaat niet in juni plaatsvinden.
Sorry Walter. Klinkt een beetje flauw maar dat is een rit waar maar een select groepje leden aan mee "mag" rijden. Begrijp me niet verkeerd. Ik bedoel er niets mee, maar degene die de rit organiseerd bepaald wie hij uitnodigd.wall-e schreef:Dick, Peter,peter schreef:Ligt de datum al vast Dick? Had ik nog niet doorgekregen volgens mij.jbcola schreef:De week erna "Tour de Luxembourg" dus ook dit jaar er niet bij
groetjes,
Peter
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
geen puntpeter schreef:Sorry Walter. Klinkt een beetje flauw maar dat is een rit waar maar een select groepje leden aan mee "mag" rijden. Begrijp me niet verkeerd. Ik bedoel er niets mee, maar degene die de rit organiseerd bepaald wie hij uitnodigd.wall-e schreef:Dick, Peter,peter schreef: Ligt de datum al vast Dick? Had ik nog niet doorgekregen volgens mij.
groetjes,
Peter

Onze sponsors