Hoop dat het nog enigzins meevalt...
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- Fabian
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Pff kerel zoals ik al zei zwaar k**!!!

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik ben het met Olaf eens. Zorg gewoon voor goede koeling. Om 'm nou gelijk de deur uit te doen lijkt me kort door de bocht. De reparaties die je tot nu toe gehad hebt zijn allemaal bekende problemen waarvan je van te voren wist dat ze bestonden. Ik heb om die reden gekozen om auto's te kopen met dealergarantie on iig een klein stukje zekerheid te hebben. Jij hebt daar vorig jaar niet voor gekozen.
Je kan altijd problemen krijgen met hedendaagse auto's, zeker met alle elektronica en relatief lichte motoren met veel vermogen. BMW/mini zijn echt niet de enige.
Je kan altijd problemen krijgen met hedendaagse auto's, zeker met alle elektronica en relatief lichte motoren met veel vermogen. BMW/mini zijn echt niet de enige.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- philip68
- 4 op een rij!

Bericht
In de winter gewoon weer een dunnere olie erin.
In de zomermaanden met een W60 olie rijden komt de koeling van de motor zeker ten goede!ducks schreef:Tuning is per definitie niet goed voor je blok. Maar als je gewoon naar de feiten kijkt dan is het gewoon de olie. Getuned zal het probleem zich wat eerder voordoen.
- ducks
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Ben hier ook met beek over bezig. Gaan we ook testen wat de kwaliteit van de olie is na een tijdje rijden.philip68 schreef:
In de zomermaanden met een W60 olie rijden komt de koeling van de motor zeker ten goede!
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je wilde gewoon van de nood een deugd maken, plannetje valt nu mooi in het water
.
Ik weet een beetje hoe je je voelt kerel, want ik wilde een mooi JCW setje remmen onder de Clubman, hebben ze bij de aflevering schijven en blokken rondom vervangen!!
Nou krijg ik die remmen er natuurlijk voorlopig niet door hier bij het thuisfront...
Anyway, hoop voor je dat het snel opgelost is en niet al te veel knaken gaat kosten.
speedy schreef:i now maar is gewoon een tegenvaller :(moet ik mij weer ff overheen zettenhad de turbo verwacht en dacht leuke upgrade met intercooler ..
Je wilde gewoon van de nood een deugd maken, plannetje valt nu mooi in het water
Ik weet een beetje hoe je je voelt kerel, want ik wilde een mooi JCW setje remmen onder de Clubman, hebben ze bij de aflevering schijven en blokken rondom vervangen!!
Anyway, hoop voor je dat het snel opgelost is en niet al te veel knaken gaat kosten.
- vin10
- Be Mini

Bericht
Maar Speedy qua optische tuning mag jouw karretje er wel wezen !
Alleen motorisch blijkt het nog al eens mis te gaan bij heel wat wagens, zoals nu jammer bij jou het geval blijkt
Toch is het balen als je een stoplicht run doet en blijkt dat je schromelijk te kort komt, zoals ik gisteren tegen een audi station
, 15 jaar geleden was dat wel even anders met mijn blauwe
Maar ja, ik moet momenteel nog de Clubman white silver inrijden
(112 PK
)
Sparen voor een M3 bleek laatst met Greg toch een optie om te overwegen
420 PK standaard, grrrrr
Grtz
Alleen motorisch blijkt het nog al eens mis te gaan bij heel wat wagens, zoals nu jammer bij jou het geval blijkt
Toch is het balen als je een stoplicht run doet en blijkt dat je schromelijk te kort komt, zoals ik gisteren tegen een audi station
Maar ja, ik moet momenteel nog de Clubman white silver inrijden
Sparen voor een M3 bleek laatst met Greg toch een optie om te overwegen
Grtz
Onze sponsors