Recentelijk hebben wij een Mini Cooper S (2003) gekocht met navigatie. De auto werd geleverd zonder navigatie CD en zonder CD wisselaar. Weet iemand of het gebruikelijk is dat een auto met navigatie geen wisselaar heeft? Als dit zo is dan zal het waarschijnlijk ook niet mogelijk zijn naar een CD te luisteren terwijl gebruik gemaakt wordt van de navigatie.
Jullie ervaring wordt zeer gewardeerd!
Mvg.
Gert
Is een CD wisselaar benodigd als je navigatie hebt?
- gertkorbijn
- Nieuw Lid
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Berthil, ook bij mij zit de navcomputer onder de bestuurdersstoel, maar ik heb geen HK (Harmann Kardonn)
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- gertkorbijn
- Nieuw Lid
Bericht
Hmm
Bedankt voor de reacties.
Ik heb onder beide stoelen gekeken en geen CD/DVD speler kunnen vinden.
We have been ripped off!!
Dan maar kijken of wij er ergens één op de kop kunnen tikken.

Bedankt voor de reacties.
Ik heb onder beide stoelen gekeken en geen CD/DVD speler kunnen vinden.
We have been ripped off!!

Dan maar kijken of wij er ergens één op de kop kunnen tikken.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Gert, er worden 2 dingen door elkaar gehaald.
Wij (Berthil, Peter, ikzelf) reageerden onder de veronderstelling dat het hierboven ging over de ingebouwde MINI navigatie, die dus in het midden van het dashboard zit. Dat is de plek waar normaal gesproken de snelheidsmeter zit, en die snelheidsmeter is bij ons verplaatst naar de stuurkolom.
De dvdspeler van de navigatie (of cdspeler bij oudere versies) is het makkelijkst te vinden als ik de bestuurderstoel naar voren klap. Dan zie ik van achteren de stoel een zwart langwerpig klepje zitten waarachter de dvd-speler zit. Blijkbaar zit de navigatiespeler soms onder bestuurders-stoel en soms onder bijrijdersstoel.
Volgens mij bedoel jij dat je de navigatiespeler wel hebt , maar de CD_wisselaar niet? De CD wisselaar zit altijd in de achterbak, rechts.
Wij (Berthil, Peter, ikzelf) reageerden onder de veronderstelling dat het hierboven ging over de ingebouwde MINI navigatie, die dus in het midden van het dashboard zit. Dat is de plek waar normaal gesproken de snelheidsmeter zit, en die snelheidsmeter is bij ons verplaatst naar de stuurkolom.
De dvdspeler van de navigatie (of cdspeler bij oudere versies) is het makkelijkst te vinden als ik de bestuurderstoel naar voren klap. Dan zie ik van achteren de stoel een zwart langwerpig klepje zitten waarachter de dvd-speler zit. Blijkbaar zit de navigatiespeler soms onder bestuurders-stoel en soms onder bijrijdersstoel.
Volgens mij bedoel jij dat je de navigatiespeler wel hebt , maar de CD_wisselaar niet? De CD wisselaar zit altijd in de achterbak, rechts.
Gr, Marcel
Onze sponsors