Ragnar's MCCS
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Leuk !!! 

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Nou eindelijk wat tjid gevonden om mijn nieuwe BOV veertje te installeren.
De veer is langer en ietsje dikker. (bovenste van de twee)
En het heeft aan mijn verwachtingen voldaan. Hij sluit veel sneller en hij stuitert niet meer. Misschine dat sommige die dit lezen zullen denken stuiteren? Het geluid dat de Bov afblaast (beter te horen met een Forge blow-off element) stuitert als het waren het is dus geen volledige PSsssssst... Maar meer PSsSssSssSt
. Eenmaal warm gereden en een paar sprintjes getrokken merk je echt dat alles lekkerder rijdt. druk blijft betert dus een beter doorhalen naar hogere versnellingen.
Ik ben er in iedergeval blij mee. Of het een wereld van verschil geen idee. beter voor de motor geen idee, beter voor de Turbo dat weer wel. (na veel lezen over dit topic op verschillende forums op deze Bol.

p.s. en jaaaa ik ben weer met carbon aan het spelen geweest.
De veer is langer en ietsje dikker. (bovenste van de twee)
En het heeft aan mijn verwachtingen voldaan. Hij sluit veel sneller en hij stuitert niet meer. Misschine dat sommige die dit lezen zullen denken stuiteren? Het geluid dat de Bov afblaast (beter te horen met een Forge blow-off element) stuitert als het waren het is dus geen volledige PSsssssst... Maar meer PSsSssSssSt

Ik ben er in iedergeval blij mee. Of het een wereld van verschil geen idee. beter voor de motor geen idee, beter voor de Turbo dat weer wel. (na veel lezen over dit topic op verschillende forums op deze Bol.

p.s. en jaaaa ik ben weer met carbon aan het spelen geweest.

- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors