Tijntjuh's Park Lane (Verkocht P59)
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Je hebt een PM met het email adres waar je het op kan vragen ;-)
Zelf had ik het vrijdagavond aangevraagd en maandag 's morgens vroeg had ik al reactie.
Re: Tijntjuh's Mini Cooper Park Lane
P5ycH0 schreef:Kun je die tip delen met mij?Tijntjuh schreef:maar dankzij de tip van nepnerd heb ik deze kunnen achterhalen
Je hebt een PM met het email adres waar je het op kan vragen ;-)
Zelf had ik het vrijdagavond aangevraagd en maandag 's morgens vroeg had ik al reactie.
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag was de dag dat ik heel erg vrolijk van m'n ontvangen email werd; ik mocht m'n Mini halen!!!
Het was dus meteen richting mn manager en zeggen dat ik de rest van de dag vrij nam en op naar m'n Mini
Wat een verschil zit er toch tussen de prefacelift en de facelift.. Rijdt echt super lekker en het dak is gewoonweg geniaal
Verder ook meteen ff de sport antenne erop geplaats, is toch ff beter als die grote zendmast!
Hieronder een paar foto's, ze zijn alleen wel met m'n iPhone gemaakt, dus de kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven..

Het was dus meteen richting mn manager en zeggen dat ik de rest van de dag vrij nam en op naar m'n Mini

Wat een verschil zit er toch tussen de prefacelift en de facelift.. Rijdt echt super lekker en het dak is gewoonweg geniaal

Verder ook meteen ff de sport antenne erop geplaats, is toch ff beter als die grote zendmast!
Hieronder een paar foto's, ze zijn alleen wel met m'n iPhone gemaakt, dus de kwaliteit is niet om over naar huis te schrijven..

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Omdat de velgen even buiten budget liggen, ga ik eerst voor de xenon verlichting.
Dit zal een set van Pilot worden, alleen twijfel ik nog tussen de 6.000 en de 8.000 aan lichtkleur. Welke raden jullie aan??
Tevens zullen ook de stadslichten vervangen worden voor LED lampjes die afgestemd zijn op de xenon. Zijn er nog andere verlichtingsdelen die ik zou kunnen wijzigen? Zo ja, welke en wat voor soort lampjes raden jullie dan aan?
Dit zal een set van Pilot worden, alleen twijfel ik nog tussen de 6.000 en de 8.000 aan lichtkleur. Welke raden jullie aan??
Tevens zullen ook de stadslichten vervangen worden voor LED lampjes die afgestemd zijn op de xenon. Zijn er nog andere verlichtingsdelen die ik zou kunnen wijzigen? Zo ja, welke en wat voor soort lampjes raden jullie dan aan?
Laatst gewijzigd door Tijntjuh op 10 mei 2011, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
@frankie
Thanks! Heb meteen ff mn tekst aangepast
Waar ergens in Alphen vertoef jij? Heb er zelf ook gewoont (Eksterstraat) en kom er nog regelmatig op bezoek.
@peter
Kort maar krachtig
Thanks voor je mening!
@Ivo
Dat plezier gaat zeker wel lukken, heb nu al meer plezier ervan als mijn vorige Mini
Thanks! Heb meteen ff mn tekst aangepast

Waar ergens in Alphen vertoef jij? Heb er zelf ook gewoont (Eksterstraat) en kom er nog regelmatig op bezoek.
@peter
Kort maar krachtig

Thanks voor je mening!
@Ivo
Dat plezier gaat zeker wel lukken, heb nu al meer plezier ervan als mijn vorige Mini

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Kerk en Zanen zit ik. Dus niet in de buurt van het centrum. Heb wel familie en vrienden wonen in de Merelstraat en Leerhoevestraat daar dicht in de buurt trouwens.Tijntjuh schreef:@frankie
Thanks! Heb meteen ff mn tekst aangepast![]()
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Inderdaad 6000K,dat heb ik er zelf ook in 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
Onze sponsors