Het geluid (geen Q music) is na beter opletten en de radio uit, te horen in elke versnelling rond de 4500rpm, het is echt een soort geritsel en duurt max een seconde...
Wie o wie weet wat dat kan zijn? Lijkt me geen pingelen maar wat dan wel, en vooral: kan het kwaad?
Pingelen?
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gilles, heb je hier nog steeds last van? is namelijk heel herkenbaar, ik heb het ook. Kwam bij mij pas voor na de pully en software upgrade. Klinkt als knijpen in een zakje chips.
Ghisbert heeft toen wel een aanpassing doorgevoerd maar het is er nog steeds lichterlijk, bij vol gas. Ik laat Beek er wederom even naar kijken.
Ghisbert heeft toen wel een aanpassing doorgevoerd maar het is er nog steeds lichterlijk, bij vol gas. Ik laat Beek er wederom even naar kijken.
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
as dinsdag ga ik heen, ik sluit pingelen zeker niet uit.
Wellicht dat bougies vervangen ook al helpt, dat is al even terug namelijk
Wellicht dat bougies vervangen ook al helpt, dat is al even terug namelijk
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

Gilles, had idd te maken met pingelen, althans het identificeren daarvan door de pingelsensor, deze past dan direct eea van je ontbranding, dat is wat je hoort.
Had ik ook, ghisbert heeft de software na twee keer aanpassen gefixt. Ff naar beek dus.
Had ik ook, ghisbert heeft de software na twee keer aanpassen gefixt. Ff naar beek dus.
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors