Nou de belastingdienst is het in ieder geval met me eens , net het betaalbericht binnen. Exact wat ik zelf ook berekend had, dus ze zijn niet afgeweken. Nu nog ff betalen
T'is overgemaakt......Lekker naar het rekeningnummer voor spoed (dat heel klein op het betaalbericht staat), dus hoop dat ze een beetje doorwerken daar......
Zo, pilot leds gemonteerd in de stadslichten, hele verbetering:
Verschil:
Klaar:
Verder heb ik alles wel zo'n beetje op een rijtje voor wat betreft de eventuele tuning. Ik ga niet de Beek route volgen, maar ga het anders doen.
Dat heeft niet zo zeer te maken met verminderd vertrouwen in Beek. Maar een goede vriend van me zit ook in de tuningbranche met zijn bedrijf Jero. Via hem wordt de Mini onder handen genomen. Daar gaat de Mini van te voren op de rollenbank en wordt de software ook geoptimaliseerd met behulp van diezelfde rollenbank om te besluiten met een na-meting. De resultaten zijn een stukkie voorzichtiger dan bij Beek, namelijk rond 205pk en 300nm, maar dat lijkt me voldoende. Ook pakketten met koelers (IC, olie) zijn mogelijk.
Hij loopt nu al best lekker, probleem is alleen dat ik 250pk gewend ben
Ik weet trouwens niet hoe dat bij Beek is, maar de tuningsoftware laat ik in de "sportmodus" programmeren. Dus non-sport is standaard en sport is getuned. Leuke gimmick wel
heel mooi maar je mist de match met je koplampen
ken nog wel een adresje voor 6000 k xenons voor een prikkie
zijn exact dezelfde kleur en heb die lampen nu een jaar en in de vorige mini hetzelfde merk 3 jaar