Ik wilde me ook even voorstellen, ik ben Koen 30 jaar en woonachtig in Den Haag.
Mijn vriendin riep laatst dat ze graag een Mini wilde ( haar Focus uit 2001 is ook wel aan vervanging toe ) zodoende ben ik op deze site terecht gekomen.
Na veel gelezen te hebben, hebben we besloten dat het zo ie zo een S moet worden. Nu hebben we een dochtertje van 1 jaar, dus ik hoop dat daar ruimte genoeg voor is.
Nu gaan we komende zaterdag een proefrit maken in een S uit 2005, ca. 90k gelopen.
Hebben jullie nog tips waar ik zeker op moet letten?
Alvast bedankt,
Groeten Koen
Even voorstellen: Koenv, mini is gekocht :)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Koen!!
Veel plezier met je zoektocht
kinderen heb ik (gezien mijn leeftijd gelukkig) nog geen ervaring mee...
alhoewel, zelfs ik (1.95m) en mn broer (2.04m) passen SAMEN achterin de cabrio met gesloten dak... comfortabel is anders, maar het kan...
Groet,
Mark
Veel plezier met je zoektocht

kinderen heb ik (gezien mijn leeftijd gelukkig) nog geen ervaring mee...

alhoewel, zelfs ik (1.95m) en mn broer (2.04m) passen SAMEN achterin de cabrio met gesloten dak... comfortabel is anders, maar het kan...

Groet,
Mark
- H en S
- Volledig MINI minded!
Bericht

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Ruimte in een mini? Geen enkel probleem. Sabine en ik zijn zelf al niet te klein en dan toch onze beide (redelijke forse) zoons van 19 en 20 op de achterbank. Je rijdt zo niet naar zuid Frankrijk maar in Nederland, prima te doen.

Mini Cooper S Countryman All4, F60. S Cabrio F57, Mini Cooper One, Mini Countryman Cooper S All4, Mini Cooper S Cabrio R57
Onze sponsors