ze zijn ervan op de hoogte dus hebben/komen met een oplossing
speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!

Bericht
Balen van die mega rekening zeg... 
maarja, wel fijn dat alles toch weer goed gaat komen dan
het beste is inderdaad om die rekening zo snel mogelijk te vergeten, en weer lekker gaan genieten van je mooie bolide

maarja, wel fijn dat alles toch weer goed gaat komen dan
het beste is inderdaad om die rekening zo snel mogelijk te vergeten, en weer lekker gaan genieten van je mooie bolide
- Door
- Volledig MINI minded!

Bericht
En vraag ik me af wie nu de rekening betaalt ...
Of vinden ze dat jij ten alle tijden de verantwoordelijkheid draagt voor de gevolgen van tuning?
Edit:
ff duidelijker ...
Ik snap dat de extra's betaalt voor de zekerheid dat alles goed blijft ... wat ik al absurd vind maar goed ..
Maar wie betaalt de schade c.q. de reparatie?
Ik zit een ietwat verbaasd je posts te lezen ...speedy schreef:ben blij dat die snel beter isen nog beter als tevoren
ik had 218 pk met een koppel van 318 en later terug gezet .
Klaas vertelde mij dat het zonder de software goed was gegaan met de zuigers , en vond het wel eerlijk dat hij dat vertelde en stel dat zeer op prijs maar helaas zijn er toch een paar mensen de dupe geworden van een tuning die te max staat voor standaard zuigers.
Ik laat de tuning er toch op want met de jcw zuigers en een olie koeler en een goede afstelling gaat het 100 % goed !!
Het had ook nog mis kunnen gaan wanneer er direct een oliekoeler geplaatst was dus het grootste gedeelte ligt het aan de zuigers.
Beek past de jcw zuigers ook nog aan...
Ik heb gekozen voor een oliekoeler want wil 100 % zekerheid dat de handel heel blijft .
En vraag ik me af wie nu de rekening betaalt ...
Of vinden ze dat jij ten alle tijden de verantwoordelijkheid draagt voor de gevolgen van tuning?
Edit:
ff duidelijker ...
Ik snap dat de extra's betaalt voor de zekerheid dat alles goed blijft ... wat ik al absurd vind maar goed ..
Maar wie betaalt de schade c.q. de reparatie?
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
Tuning is altijd eigen risico lijkt me, maar het is wel erg zuur dit..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Hier de eerdere problemen die Speedy had, daar wordt ook het RON95 tanken vermeld: http://www.newminiclub.nl/forum/about19741.html
Onze sponsors