Zojuist thuis gekomen van m'n afspraak om de xenon in te bouwen en het is goed gelukt!
Heb een set Pilot Pro Line Xenon set in de kleur 6000K (wit) laten plaatsen en ook zijn de stadslichten vervangen voor Pilot LED zodat deze mooi afstemmen bij de xenon set. Aangezien we lekker bezig waren, heb ik ook maar meteen de kentekenverlichting achter ook vervangen voor LED lampen
Zal eens kijken of ik vanavond nog de kans zie om er foto's van te maken, want nu zie je het niet zo goed helaas..
Kwam er gelijk achter dat 1 van de stads LED-juhs last heeft van het flikker syndroom, dus ff kijken of die morgen tijd heeft om deze nog ff te vervangen
Whaha, ik ben toevallig hier bij de Halfords geweest, maar die krengen die ze daar hebben zijn slappe prut dingen.. Weet niet hoe dat bij jouw Halfords is, maar anders kijk ik toch nog ff verder naar een ander
Waarom wil iedereen zo graag LED's in de kentekenverlichting hebben? Het geeft erg fel licht en duidelijke lichtbundels, vooral als het donker is en je erachter rijdt valt het (te)veel op. Ik dim liever het lichtje nog iets meer...
Voor mij gaat het om de uistraling die je er door krijgt. Het geeft een mooi en helder wit licht ipv dat grauwe geel.
Maar kan me jouw mening ook voorstellen hoor, ieder zijn/haar eigen keuze hierin toch?