tijdje niet gevolgd maar dat ding is dik geworden!! Kentekenplaat er volgende keer afschroeven of hem nu gewoon zo laten want dat is echt zonde van de foto!
Je moet een ander stuk van je gaas "uitsnijden" en "copy"doen als je je kenteken wil wegshoppen. dat werkt beter als hem zwart "spuiten" of donkerder maken. Ik heb het effe snel geprobeert maar krijg je grill niet goed weggeshopt
haha ja die kentekenplaat kan idd netter, had ik even geen geduld voor
He Maus dat is even terug. Zoals je ziet zitten je oude skirts er al even onder. Achterbumper ligt klaar, die gaat er samen op met een deels cleaned aero voorbumper
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Ik heb ze zelf nog niet gezien, mijn pa heeft het dit weekend afgemaakt en gespoten. Idd snel monteren, moet echter nog wat montage onderdelen aanschaffen bij de dealer (klemmetjes, beugels etc…)
@Rob, ja lijkt Uithoorn he, maar die garage boxen dingen hebben ze blijkbaar in heel NL neergezet, deze is bij mij om de hoek.
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,