Ons MINI-park. JCW is verkocht.... p.396

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2011, 14:47

Mja, je kan steken wat je wil maar het moet er nog uitzien hé :D

Het is gewoon jammer dat er weer zo'n hoge ET-waardes zijn omdat je dan weer naar custom moet gaan om deftig breed te gaan.
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 mei 2011, 15:34

GeoBem007 schreef:Mja, je kan steken wat je wil maar het moet er nog uitzien hé :D
Wil je daar wat mee zeggen ?? :p :mrgreen:
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
GeoBem007
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 mei 2011, 16:03

ducks schreef:
GeoBem007 schreef:Mja, je kan steken wat je wil maar het moet er nog uitzien hé :D
Wil je daar wat mee zeggen ?? :p :mrgreen:
Dat ik je veel succes wens :mrgreen:

Nee, jij gaat de nagel op zn kop slaan en dat weet ik nu al. Maar ik moet denken aan die gele Cooper van die Amerikaan in Hawaii oid op NAM met zijn superpoke :lol:
ducks
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 mei 2011, 16:06

Hahah .. die is een beetje de weg kwijt jah :lol:
[align=center]
Afbeelding
Ducks
flickr
[/align]
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 mei 2011, 16:08

huhh? vinden jullie dat niet mooi :s
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 mei 2011, 16:08

:mrgreen:
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mei 2011, 18:19

Even een update:

Ik ben inmiddels alweer gestopt bij MINI Amsterdam. Vroeger (tot zo'n 6 jaar geleden) heb ik altijd in de verkoop gezeten van auto's, motorfietsen en autoparts. Destijds was ik daar wel klaar mee en had ik zin om iets te doen wat ik als klein jongetje altijd wilde; vrachtwagenchauffeur. Ik dacht dat ik inmiddels wel weer aan iets anders toe was, dus daarom had ik op de vacature bij MINI Amsterdam gereageerd.

Alleen pakte het in de praktijk wat anders uit. Ik had erg leuke collega's en het is ook een leuk bedrijf, maar ik ben een beetje verpest dor mijn vrachtwagenchauffeur"vrijheid". Ineens weer elke dag "opgesloten" zitten beviel me he-le-maal niet. Dus ik heb m'n oude baas gebeld en vanaf deze week ga ik weer lekker trucken.

Ach ja, je bent nooit te oud om te leren.... :lol:

Verder wordt de Clubman verkocht en zoals het er nu naar uitziet gaat de JCW ons ook verlaten. Daar zijn een aantal persoonlijke redenen voor die onder andere te maken hebben met wat plannen voor de toekomst. We hebben de afgelopen jaren nogal wat meegemaakt waarvan het overlijden van ons dochtertje Isis eind 2009 het absolute dieptepunt was. We willen nu wat dingen verwezenlijken en daar is geld voor nodig. Veel van dat geld zit in de MINI's, dus tsja...

Ik vind het niet makkelijk om ze te verkopen, Rosalie heeft er totaal geen moeite mee. Ze vind sowieso dat ik teveel met de MINI's bezig ben en ziet ze ook om die reden liever gaan. Ach ja....ze zal wel gelijk hebben...

Mocht iemand interesse hebben in 1 van de wagens dan weten jullie me te vinden. De Clubman staat te koop voor een scherpe prijs in het verkooptopic. De JCW zal binnenkort ook volgen...

http://www.newminiclub.nl/forum/viewtop ... 854#542854
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
GreyCooperS
Forum Junky

15 mei 2011, 18:23

Nou ik zeg, goed bezig Rob!

Altijd kiezen voor wat je leuk en belangrijk vindt in t leven, zeker met je gezin!
Hoop dat de ride's snel verkocht worden ( hoewel... :lol: ) en dat je samen met Rosalie en de kids, al je plannen kunt waarmaken!

Succes kerel!

Wel nog ff paar keer meeten he!
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Berry M
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 mei 2011, 18:30

Jammer om te lezen dat je nieuwe job niet beviel. Wel mooi dat je weer met een benzinetanker gaat rijden! Als ik zo vrij mag zijn om 't te vragen... Wat voor plannen hebben jullie waardoor de MINI's de deur uit gaan?
Afbeelding
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mei 2011, 18:33

dat hou ik nog even voor mezelf Berry. :wink:

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
vin10
Be Mini
Be Mini

15 mei 2011, 18:42

M3 :wink:

Grtz
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mei 2011, 18:47

nee dat gaat het niet worden helaas.

De plannen hebben dit keer niks met auto's te maken..

Afbeelding
frankie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mei 2011, 18:47

Mooi dat je weer terug kon naar je oude werkgever! 8)

Succes met alles man, heftig verhaal om je kind te verliezen. Ik kan me niet voorstellen hoe dat zou voelen (gelukkig) :?
Deniz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mei 2011, 18:48

Jammer dat het anders is gelopen Rob, maar relax dat je terug kon bij je oude werkgever en baan. Ik hoop dat je nog wel blijft rondhangen ondanks dat de MINI's de deur uit gaan.

Succes verder mate.
FiSiCa
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mei 2011, 18:52

Soms moet je iets anders proberen en dan kom je er achter dat het oude toch goed was, ik ben trots op je dat je het geprobeerd heb. Wat Deniz zegt ik hoop dat jij bij de miniclub blijft hangen, want ik wil mijn broertje niet verliezen. Sterkte je weet me te vinden kus aan Rosalie

Terug naar “Show your ride”