PlayMINI uitlaten
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
Met onze stoepsleuteraar heb ik afgesproken dat hij hem bij mij er onder zal zetten (aangezien ik de grootste nerd ben op dit gebied), maar ben afhankelijk wanneer er besteld wordt.. Is dit na de 25e van deze maand, dan kan je mij ook groen maken 

- marcelclemens
- Bijna verslaafd
Bericht
Is deze uitlaat te verstellen in de lengterichting?
Op de foto's op pagina 1 lijkt bij het eerste filmpje net of deze meer
uitsteekt als op de foto's van de blauwe Cooper S van Coen (met Aerobumper)
Op de foto's op pagina 1 lijkt bij het eerste filmpje net of deze meer
uitsteekt als op de foto's van de blauwe Cooper S van Coen (met Aerobumper)
- ijvert
- Nieuwsgierig
Bericht
Moet helaas afhaken voor een nieuwe uitlaat. Wil eerst op 9 juli de mini laten tunen bij Beek.En je kan je geld maar 1 keer uitgeven.
Maar als jullie op zoek zijn naar een brug, dan kan ik die zo goed als zeker wel regelen.Locatie is dan wel in Dordrecht.
Ook al wacht ik nog even met de uitlaat vervangen, vind ik het altijd interesant om erbij te zijn op een sleuteldag. altijd weer een leer moment.
Als jullie willen dat ik een brug regelt zodat je ook lekker droog kan sleutelen dan hoor ik dat wel. Maar dan wel graag op tijd zodat ik de brug kan regelen.
Ik ben wel van 8 juni tot 24 juni op vakantie
Gr. Bas
Maar als jullie op zoek zijn naar een brug, dan kan ik die zo goed als zeker wel regelen.Locatie is dan wel in Dordrecht.
Ook al wacht ik nog even met de uitlaat vervangen, vind ik het altijd interesant om erbij te zijn op een sleuteldag. altijd weer een leer moment.
Als jullie willen dat ik een brug regelt zodat je ook lekker droog kan sleutelen dan hoor ik dat wel. Maar dan wel graag op tijd zodat ik de brug kan regelen.
Ik ben wel van 8 juni tot 24 juni op vakantie
Gr. Bas
Onze sponsors