Je noemt precies mijn verlanglijstje op, 2 ervan zijn inmiddels besteld. Wordt vervolgd.Sven schreef:Prachtwagen!!!![]()
Helemaal goed uitgevoerd! Details zijn ook cool, wit/grijze sticksels passend bij het exterieur! Dikke wielen!
Ga je nog mods toevoegen? Chrome mistlampringen? S4 grille, S-skirts achterbumper met dubbele pijp? D'r is altijd wel wat he![]()
![]()
Kogels gaan ook door niet beveiligd glas.. Jammergenoeg.. En liever een auto minder dan een kogel meer..Sven schreef:
Toch fijne gedachte dat de deuren van de meeste auto's tegenwoordig automatisch sluiten.....
Ik weet niet wat een camionette is maar ze reden in een redelijk nieuwe Mercedes Benz C-klasse met uitlaten links en rechts, dus niet de minste uitvoering, klemrijden was dus niet zo'n probleem geweest. Alleen weet de guardia civil ook van de praktijken van deze mensen en staan op bijna elk viaduct te posten en hebben ze dus niet veel tijd om iets te doen.YorkPower schreef:Kogels gaan ook door niet beveiligd glas.. Jammergenoeg.. En liever een auto minder dan een kogel meer..Sven schreef:
Toch fijne gedachte dat de deuren van de meeste auto's tegenwoordig automatisch sluiten.....
Moet wel even schrikken zijn.. En goed voor jullie dat de AUDI sneller ging dan hun camionette.. anders kunnen ze je nog gaan klemrijden ook
Blijft altijd verschrikkelijk zo'n verhalen..
Sterkte!
Zeeland is ook mooi maar het is toch de bedoeling deze zomer naar Marbella te gaan dus dat wordt weer even oppassen onderweg, gelukkig kom ik dan niet via de kust maar door baskenland en daar wonen alleen maar hele vredelievende mensenKees en Annet schreef:Best een avontuurlijke vakantie zo toch?
(jammer dat er altijd mensen zijn die op deze manier aan jou spullen willen komen, eikels)
Jullie zullen wel geschrokken zijn zeg. Misschien toch maar weer naar Zeeland dit jaar![]()
S-line embleem voor de grill ligt al klaar, ben alleen niet zo'n held met de dremel.GeoBem007 schreef:Ik zou alleen het S4-embleem uit de grill halen.
Verder heel dik!
Ik heb dat in het verleden wel gedaan, een a4 avant 1,9tdi helemaal omgebouwd tot S4 inclusief het interieur. Sta ik daar met m'n nieuwe auto op een meeting, iedereen oh en ah roepen bij de "S4". Komt er een jochie van een jaar of 12 aalopn, kijkt in het interieur en roept keihard "Dat is een diesel, kijk maar naar de toerenteller" Nou. dan sta je echt voor lul.GeoBem007 schreef:Dremel?![]()
Goed dat je er geen wannabe van wilt maken
Onze sponsors