Frankie's R55 S
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
goede mod inderdaad

gaaf gezicht ook die waterdruppels erop
(ik zou het bijna jammer vinden dat die van ons altijd droog onder de carport staat....
)

gaaf gezicht ook die waterdruppels erop

(ik zou het bijna jammer vinden dat die van ons altijd droog onder de carport staat....

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, 2 minor problems. Pookknop zit los en het welbekende fluitende geluid bij bepaalde windrichtingen en snelheden. Maar ff een strook butyl halen om onder de ruimtes onder de raamrubbers aan de bovenzijde van het voorraam te proppen
Als ik me niet vergis komt het geluid echt van de hoeken of is het over de hele lengte?

- Pascal Bakker
- Nieuwsgierig
Bericht
Volgens mij heb ik je een paar weekjes geleden gespot!
( bij de rotonde richting kerk en zanen... )
Onwijs vet ding!
( bij de rotonde richting kerk en zanen... )
Onwijs vet ding!
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Moi Frank,
Welkom back (willkommen) met je clubman, mooie kleuren combi en idd het is mooi als het gaat regenen.
Gr Kim
Welkom back (willkommen) met je clubman, mooie kleuren combi en idd het is mooi als het gaat regenen.

Gr Kim
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thnx Kim
Zo, mooi dat er een dakdekker hier bij ons onderhuurt
Die gebruiken namelijk ook butyl en zij hadden ook nog iets anders. Compressor band, dat heeft als eigenschap dat het nog een beetje uitzet en dus nog beter afdicht. Daarmee moet ik dat fluiten toch wel kunnen bestrijden

Zo, mooi dat er een dakdekker hier bij ons onderhuurt

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

Misschien moet ik ook maar eens op zoek naar een dakdekker bij ons in de buurt dan...
haha
T is alleen die bovenste rand over het raam heen toch??

Misschien moet ik ook maar eens op zoek naar een dakdekker bij ons in de buurt dan...

T is alleen die bovenste rand over het raam heen toch??
Onze sponsors