Indy Blue R53 aan de beurt...
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
thx! was een leuke klus, veel van geleerd. Er zitten nog wel wat plekken in waar ik niet helemaal tevreden over ben, hij zal er nog een keertje afmoeten. For know ziet het er lekker uit!

R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

middenstuk met mat zwart (action 2 euro), zijstukjes voor en achter ook. Zwart vd skirts trouwens ook.
kentekenplaat zit er inmiddels op, ja gewoon erop geschroefd....
kentekenplaat zit er inmiddels op, ja gewoon erop geschroefd....
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ow yeah...dikke shit!
Staat zo veel dikker met Aero...goed bezig!
maarre..zo je nummerbord erin jassen
, daar heb je toch een dash voor, om je plaat op te leggen

Staat zo veel dikker met Aero...goed bezig!
maarre..zo je nummerbord erin jassen

- wall-e
- Volledig MINI minded!
Bericht

heb eerst een gaatje voorgeboord 

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
Laat je niet gek maken kerel !!
Kwestie van tijd en ze komen allemaal aan de beurt .
Bij mij duurde het feestje maar 6 maanden hehehe ..
Maar dikke shit chef , ziet er goed uit ..
Lekkere dikke front zo
Kwestie van tijd en ze komen allemaal aan de beurt .
Bij mij duurde het feestje maar 6 maanden hehehe ..
Maar dikke shit chef , ziet er goed uit ..
Lekkere dikke front zo

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- Berry M
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Dat helpt inderdaad ook! Maar ik dacht meer aan onzichtbare montage, zoals zo'n Show&Go-systeem. Maar de plaat er op de cruciale momenten even vanaf halen kan natuurlijk ook...Blue Chaser schreef:zoals jij hem een half jaar in de garage parkeren

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Bericht
I know zonder is mooier , zonder ruitenwissers voor ook !
En je kunt er idd maar wakker van liggen
Mijn neusje mag er best zijn ,,,, ook met kentekenplaat

En je kunt er idd maar wakker van liggen

Mijn neusje mag er best zijn ,,,, ook met kentekenplaat

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors