Er wordt gewoon meer stroom getrokken, daar reageert de BC/Canbus op. Misschien kun je ze geschakeld aansluiten? Dus gewoon de bestaande kabel naar 1 mistlamp en van daar schakelen naar de volgende? Of een weerstandje voor het goeie wattage tussensteken?mini cabrio schreef: en de vraag over de mistlampen. ik had er natuurlijk maar 1 in het midden zitten en dit zijn er nu 2 geworden. ik heb de draadjes gewoon aan elkaar gesoldeerd zodat alle lampjes aangesloten zijn op de bedrading van de oude stroomvoorziening. ik krijg echter nog steeds de melding dat mn mist achterlicht stuk is![]()
nou is mijn vraag, ligt dit aan de computer van de auto? (dat ie in een keer 2x zoveel stroom moet leveren naar achteren?)
Ik hoop deze, want dan kan ik em misschien of bij de dealer laten vertellen dat ie nu 2 mistlampen heeft, of ik sluit alleen mn linker mistlamp aan, zodat ie weer evenveel stroom verbruikt als eerst... (hoe vaak gebruik je ze nou werkelijk...??)
Of heb ik met aansluiten ergens iets mis gedaan... dan heb ik iets meer werk....
White Chocolate > Still enjoying!
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
- Fabian
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Wat een heeeeeeeeeeeeerlijk kontje zo!!!
Goed bezig geweest...

Goed bezig geweest...

MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik denk dat ze geschakeld aansluiten wat lastig word, aangezien het allemaal gepiel is met van die waterdichte stekkertjes enzo.... misschien dat een weerstandje wel een idee is dan, al heb ik werkelijk geen idee wat ik dan nodig heb....
dat moet ik me voorstellen als gewoon een klein 'iets' tussen de draadjes maken, waardoor het wattage weer zou moeten kloppen?? (sorry, ik ben nog niet echt electrotechnisch aangelegd....
)
thnx!frankie schreef:Er wordt gewoon meer stroom getrokken, daar reageert de BC/Canbus op. Misschien kun je ze geschakeld aansluiten? Dus gewoon de bestaande kabel naar 1 mistlamp en van daar schakelen naar de volgende? Of een weerstandje voor het goeie wattage tussensteken?
ik denk dat ze geschakeld aansluiten wat lastig word, aangezien het allemaal gepiel is met van die waterdichte stekkertjes enzo.... misschien dat een weerstandje wel een idee is dan, al heb ik werkelijk geen idee wat ik dan nodig heb....

dat moet ik me voorstellen als gewoon een klein 'iets' tussen de draadjes maken, waardoor het wattage weer zou moeten kloppen?? (sorry, ik ben nog niet echt electrotechnisch aangelegd....

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
hahaha, je moet maar zo zien, je moeder kan iig met een lekker kontje rondrijdenmini cabrio schreef:achja, wat is blij, ze vind het 'wel leuk staan, ik heb er niet zo veel mee als jullie'....Woosh! schreef:dik Mark!!
is je mams er ook blij mee?
waarna ze vol trots een nieuwe keting liet zien die ze vandaag heeft gekocht, waarop ik zei; 'ach, staat wel leuk hoor... maar heb er niet zo veel mee als jij'...
toen was het kwartje wel duidelijk voor dr...![]()

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht

ik gaat dan even op onderzoek uit, als ik weer vragen heb, weet ik je nu te vinden......
@willem;
niet alleen mn moeder, mn pa en ik kunnen nu ook eens met een lekker kontje op stap..... 
@ Peter; Thnx!!
thnxfrankie schreef:Eerst even bepalen hoeveel het wattage van de mistlamp is. Dan kun je bepalen wat voor weerstand je moet hebben. En inderdaad, dat plaats je er gewoon tussen.

ik gaat dan even op onderzoek uit, als ik weer vragen heb, weet ik je nu te vinden......

@willem;

@ Peter; Thnx!!

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
zo, ook ff bijgelezen hier..
Super mod, Mark..goed bezig zo
..je wordt straks onze 2e stoeppoetssleutelaar
Staat echt dikkie dik!
Super mod, Mark..goed bezig zo

Staat echt dikkie dik!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
THNX!! 
maarreeehhhhh mannen??
Group-Buy Project?? .....waar mis ik iets??

me moeder merkt trouwens helemaal niks van het zwaardere geluid wat er nu uit komt
(laat staan van het zalige ploppen wat de uitlaat nu doet bij schakelen enzo...
) ik blij, pa blij en moeders tevreden......

maarreeehhhhh mannen??

me moeder merkt trouwens helemaal niks van het zwaardere geluid wat er nu uit komt

- GreyCooperS
- Forum Junky
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
tja, die uitlaat plaatsen heb ik lekker laten doen hoor
daarvoor heb je dus niet zo veel aan mij.... 
alhoewel ik misschien best ff langs kan komen voor de mondelinge ondersteuning (lees ouwe hoeren en koffie drinken) enzo...
ah okeGreyCooperS schreef:Ff bij de Groupbuy's kijken, Mark![]()
Iets met uitlaten

alhoewel ik misschien best ff langs kan komen voor de mondelinge ondersteuning (lees ouwe hoeren en koffie drinken) enzo...

Onze sponsors