Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
mmhh ik zie een trend
...
..en afgezien van de looks, remmen deze nu ook beter dan de R56S remmen, of zijn ze alleen mooier? (wat niet zoveel uitmaakt, want ik ben een looks en geen performance guy
)
Maandag maar ff een quote vragen bij onzer Klaas...of zien dat ik de MP kerel kan overtuigen..

..en afgezien van de looks, remmen deze nu ook beter dan de R56S remmen, of zijn ze alleen mooier? (wat niet zoveel uitmaakt, want ik ben een looks en geen performance guy

Maandag maar ff een quote vragen bij onzer Klaas...of zien dat ik de MP kerel kan overtuigen..
Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 20 mei 2011, 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Cooperdriver
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zeg ook JCW.
Voor de JCW kit kun je alleen bij Klaas op de wachtlijst, staan al 3 sets in backorder.
Voor de JCW kit kun je alleen bij Klaas op de wachtlijst, staan al 3 sets in backorder.

- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
LOL...ik ga voor iets meer, maar ga er maar vanuit dat ze verkocht zijn 
edit: krijg net een mail dat ze in t weekend gehaald worden

edit: krijg net een mail dat ze in t weekend gehaald worden

- Sjoerd-Ynte
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Hoi Peter,
Deze had ik bij Smudde gezien ja. Geweldig mooie auto. Van Harte. Misschien zie ik je nog in Rijswijk rondrijden. Mijn dochter woont daar.

Deze had ik bij Smudde gezien ja. Geweldig mooie auto. Van Harte. Misschien zie ik je nog in Rijswijk rondrijden. Mijn dochter woont daar.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Heb net deze 3000K lampies besteld in de US..incl verzending 55,-
Maar een kijken hoe dit staat...Bedankt Jan voor de inspiratie

En deze zijn net binnengekomen met de post...straks ff passen

Maar een kijken hoe dit staat...Bedankt Jan voor de inspiratie

En deze zijn net binnengekomen met de post...straks ff passen

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Dus klik ze er ff op zo, en als de lampen er dan af zijn, verkoop ik ze wel weer of zo
Yup, maar was een terugkerende " discussie" met mn meisje...voordat ik gewonnen had, waren deze al besteldfrankie schreef:Ik dacht dat je DL's eraf gingen?

Dus klik ze er ff op zo, en als de lampen er dan af zijn, verkoop ik ze wel weer of zo
- GreyCooperS
- Forum Junky
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
! Da's wel een heel mooi prijsje voor de Xenon's, dat waren bij mij alleen al de verzendkosten
!
Geen dankGreyCooperS schreef:Heb net deze 3000K lampies besteld in de US..incl verzending 55,-![]()
Maar een kijken hoe dit staat...Bedankt Jan voor de inspiratie![]()
En deze zijn net binnengekomen met de post...straks ff passen![]()

Onze sponsors