Welke kleur moet ik de S spokes laten spuiten??? (MINI is Chili Red i.c.m. Aspen White)
S spokes, welke kleur???
- LUV2XLR8
- Volledig MINI minded!
Bericht
S spokes, welke kleur???
Smaken verschillen, maar toch wil ik jullie onderstaande (hypothetische) vraag voorleggen:
Welke kleur moet ik de S spokes laten spuiten??? (MINI is Chili Red i.c.m. Aspen White)

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoe zou dat onder een Pepper White staan?
Mijne zijn namelijk ook aan de beurt, was dit van plan om van 't voorjaar te doen. Moet wel zeggen, dat het er altijd weer erg mooi uitziet als die velgen weer mooi schoon zijn. Lijkt anthraciet dan niet errûg snel vies?
horn schreef:... of titanium grijs (kleur van Volvo 850R)

Mijne zijn namelijk ook aan de beurt, was dit van plan om van 't voorjaar te doen. Moet wel zeggen, dat het er altijd weer erg mooi uitziet als die velgen weer mooi schoon zijn. Lijkt anthraciet dan niet errûg snel vies?
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De S-Spokes hebben niet echt een rand om de velg, ze lopen zeg maar helemaal door naar buiten.kwiebje schreef:aspen white staat wel weer leuk bij je dak![]()
maar zwart met een rode rand kan ook....
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Moet er nog over denken...
Als iemand hier een afbeelding van kan vinden...?
Geen S-spokes, maar wel anthraciet:

Weet niet, net of de wielen niet schoon zijn bij de PW. Hoe zal het zijn als de wagen smerig is.
Bij een zwarte of donker blauwe wagen vindt ik het juist heel mooi staan.
Ik neem aan Gun Metal Grey?coendek schreef:nee niet als je inderdaad GUN METAL GREY pakt van de t5-R.... is erg mooi en zeker onder PW
ik weet wat voor onder mijn PW de keuze zou zijn... als ik een PW zou hebben
cheers
coen
Moet er nog over denken...
Als iemand hier een afbeelding van kan vinden...?
Geen S-spokes, maar wel anthraciet:

Weet niet, net of de wielen niet schoon zijn bij de PW. Hoe zal het zijn als de wagen smerig is.
Bij een zwarte of donker blauwe wagen vindt ik het juist heel mooi staan.
Onze sponsors