Het 'Ring' weekend was supertof!!!
Ik begon zaterdagavond ff met een nieuwe Z4 35i van de zaak met het heerlijke weertje... Echt een super bak!!!

Na het omruilen van de Z4 vanochtend om 8.00u vertrokken naar de Ring met collega's en mijn neefje... Onderweg hopen op mooi weer en gelukkig hadden we erg veel geluk... Op 1 buitje na hele dag het zonnetje, echt heerlijk!!!
Ben zelf natuurlijk ook op de baan geweest, de sticker gekocht dus die mag er op, haha!!! Rondje ging erg lekker...

Toen heerlijk wat gegeten en nog op verschillende plekken gekeken... Er ging nog een Clio vol de vangrail in, pff ben blij dat alles weer heel is gebleven... Toen wij van de hoofdingang weer terug gingen richting Adenau was er op de 'normale' weg een Ford Focus over de kop gevlogen, wat een idioot... Helemaal total loss...

De terug weg was misschien nog wel het mooiste, vooral het laatste stuk van Oberhausen richting Enschede... Tjonge jonge, wat rijdt de MINI toch super en onvoorstelbaar hard... Hele stukken niet onder de 200 en met 3 man in de auto 240 op het tellertje aangeraakt echt niet normaal...

Kortom een heerlijke dag en jammer dat er niemand van de MINI club was, heb alleen Berthil nog langs zien knallen in zijn dikke MINI...

Nog een aantal foto's:

Mijn MINI en de Coupe van mijn collega

2x hele dikke M3'en van mijn collega's

FF tanken

Dik kontje

Berthil in zijn MINI toen wij aan de vangrail stonden

Hoezo bijzonder??? Haha er reden er 'gewoon' 5 van rond, niet normaal

Hoop snel mijn PW ringen er op te zetten

En nog 2 op de terug weg