Trillen doet mijn wagen trouwens nog steeds, het vreemde is dat ie enkel trilt in lage toeren... Vooral van eerste naar tweede versnelling... Eens je boven de 2500 toeren zit is het trillen weg. Begin me er wel wat in te enerveren, hij staat wel mooi laag, maar ik heb kw gekocht omdat ik dacht dat het goeie kwaliteit zou zijn .
Ik heb nu ondertussen toch al een 15 k km's gereden met die kw's... Mss moet ik het boeltje toch maar eens laten nakijken?
Had ik eerder moeten van spreken, ben vorige week nog bij de dealer geweest . Es horen of deboosere er wat kan aan doen. Wat kan er mis zijn aan de aandrijfassen?
Je schroefset er onder weg halen en weer op de standaard hoogte zetten. Trillen hoort er nou eenmaal bij Fred als je gaat verlagen met een schroefset. Niks aan te doen.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Moet ie terug omhoog? Zo laag staat ie nu ook weer niet, en ik ben blijkbaar een van de weinige met dat probleem. Dus daar kan het toch niet aan liggen?
Dan liever wat trillen rob... No way dat ik terug zo ga rondrijden, denk dat ik direct geen plezier aan mijn wagen meer zou hebben .
Toen ik met nico's mcs een toertje gemaakt had, heb ik niets gemerkt van dat trillen... Ik heb ff op mijn tanden gebeten op jullie aanraden, maar blijkbaar moet er toch iets mis zijn?
Laatst gewijzigd door Fred op 23 mei 2011, 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn JCW trilt bij lage toeren en de Clubman ook. Ik vind het te minimaal om me er druk om te maken. Het is maar heel even en zoals je zelf zegt is het alleen bij lage toeren.
edit: ik zie al dat je de juiste keuze gemaakt hebt.
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
het wordt na verloop van tijd wel steeds minder, maar dat bij lage toeren is er bij die van ons nog steeds niet uit. Bij de Clubman zitten de KW's er nu ruim 27dkm onder en bij de JCW zitten de Cobra's er nu ruim 25dkm onder. Dus ik denk dat dat laatste beetje trillen wel zal blijven...