Gisteravond ff een klein sprintje gedaan tegen een hele strakke full blacked out BMW 335i.
Zal wel gechipped zijn geweest getuige de pluim die eruit kwam bij het terugschakelen. Vermogen zal dus ergens tussen 306 en 380PK zijn geweest.
Het viel me mee hoe hij bij me wegliep. Ik had het verschil groter verwacht. Was wel ff geinig...
The Heks II foto's bushrit Björn thnx!!
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vrijdag heb ik de MINI weer op de zomerwielen gezet.
Rijd wel weer fijn op de non-RF banden.
Het verschil in hoogte is wel duidelijk merkbaar! Met de 205/45/17 winterbanden lopen we bijna nergens aan de grond maar met de 215/35/18 banden is het weer schrapen geblazen! Vooral de korte hobbeltjes zijn killing....
Rijd wel weer fijn op de non-RF banden.
Het verschil in hoogte is wel duidelijk merkbaar! Met de 205/45/17 winterbanden lopen we bijna nergens aan de grond maar met de 215/35/18 banden is het weer schrapen geblazen! Vooral de korte hobbeltjes zijn killing....
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
inderdaad een beaty Peter 
dat schip, is dat een van die bootjes die net is afgeleverd bij Royal van Lent Feadship aan de kaag??
daar heb ik een rondleiding op gehad van toen ie nog in aanbouw was.... heb nog een hoop foto's van hoe dat ding er binnen uit ziet... man niet normaal...
een Jacuzzi op het bovendek, een Jacuzzi op het voordek, een flink botenhuis in de achtersteven op het 2e dek een ruime zaal met bar, buiten terras en mega geluids instalatie, een luxe kombuis waar zelfs Daiel nog jaloers op zou worden volgens mij...
en zo kan ik nog wel ff door gaan 
maargoed, dat soort dingen zijn dus de dagelijkse kost daar aan de kaag...
erg gaaf om te zien 
ps PM komt er aan, ff kijken hoe ik met mn werk zit

dat schip, is dat een van die bootjes die net is afgeleverd bij Royal van Lent Feadship aan de kaag??
daar heb ik een rondleiding op gehad van toen ie nog in aanbouw was.... heb nog een hoop foto's van hoe dat ding er binnen uit ziet... man niet normaal...

maargoed, dat soort dingen zijn dus de dagelijkse kost daar aan de kaag...

ps PM komt er aan, ff kijken hoe ik met mn werk zit

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bouwen mooie bootjes.... Mijn buurman levert navigatie en entertainmentsystemen e.d. voor dit soort jachten. Daar gaan echt bedragen in om! Hij heeft, naast een retedik huis, een Panamera 4S, 911 Turbo cabrio PDK, een 550i Touring en een zeiljacht van 20m in Spanje. Ohja en hij is 46, heeft zijn bedrijf verkocht en zit nu in z'n buy-out periode!
Yep, inderdaad bij Van Lent op Kaageiland.mini cabrio schreef:dat schip, is dat een van die bootjes die net is afgeleverd bij Royal van Lent Feadship aan de kaag??
Bouwen mooie bootjes.... Mijn buurman levert navigatie en entertainmentsystemen e.d. voor dit soort jachten. Daar gaan echt bedragen in om! Hij heeft, naast een retedik huis, een Panamera 4S, 911 Turbo cabrio PDK, een 550i Touring en een zeiljacht van 20m in Spanje. Ohja en hij is 46, heeft zijn bedrijf verkocht en zit nu in z'n buy-out periode!

- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
whaha super gaaf zeg 
Volgens mij was de richtprijs van die bootjes inderdaad rond de 1 miljoen per strekkende meter...
er van uitgaande dat de kleinste bootjes die ze daar afleveren 65 meter zijn, gaat er inderdaad belachelijk veel geld in om... 
Mn oom die levert daar nog wel eens een blikje verf bij die gasten als ze wat speciaals nodig hebben.... dat zijn inderdaad ook geen eenvoudige blikjes verf

Volgens mij was de richtprijs van die bootjes inderdaad rond de 1 miljoen per strekkende meter...

Mn oom die levert daar nog wel eens een blikje verf bij die gasten als ze wat speciaals nodig hebben.... dat zijn inderdaad ook geen eenvoudige blikjes verf

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Klopt in de gulden tijd was het ook al 1 miljoen per meter. Nu dus 1 miljoen euro per meter.
Het schijnt dat je ongeveer 10% van de aanschafwaarde moet rekenen aan jaarlijkse runningcosts!
Kost dus ongeveer minimaal 6,5 miljoen per jaar aan onderhoud/bemanning/brandstof/liggeld e.d.
BIZAR!!!
Het schijnt dat je ongeveer 10% van de aanschafwaarde moet rekenen aan jaarlijkse runningcosts!
Kost dus ongeveer minimaal 6,5 miljoen per jaar aan onderhoud/bemanning/brandstof/liggeld e.d.
BIZAR!!!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
haha ja inderdaad bizar
maar ach, de catagorie mensen die een dergelijk jacht aanschaffen liggen volgens mij nou ook niet echt wakker van de runningcosts
'zeg meneer, doet u mij nog even zo'n Porsche!'

maar ach, de catagorie mensen die een dergelijk jacht aanschaffen liggen volgens mij nou ook niet echt wakker van de runningcosts

'zeg meneer, doet u mij nog even zo'n Porsche!'

Onze sponsors