Kom net bij Beek vandaan voor een software upgrade en 4 nieuwe, koudere bougies (works).
Rijdt weer als een zonnetje. Knisper is weg
Het geknisper werd veroorzaakt door de pingelstop die gepingel herkend. Bougies verbeteren hier ook eea in.
Ghisbert heeft ook eea veranderd waardoor hij zuiniger zou moeten lopen bij constante belasting, ben benieuwd wat dit doet. Kon direct op de verbruiksmeter al resultaat zien.
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
denk eerder aan eraf knippen, ziet er idd niet uit zo...
@franklyn, knisperen is weg, zie paar posts hierboven. Ghisbert (van Beek) heeft tot twee keer toe de software aangepast nav testritjes, ook heb ik 4 nieuwe bougies (works), het is helemaal weg. kan weer met enig vertrouwen vol gas...
Heb net ff een de bovenste aero grill geplaatst
voor
na
moet wel wennen aan het vele zwart aan de voorzijde, zeker in combinatie met de witte strepen. Wellicht dat ik de buitenste rand vd grill nog blauw spuit.
en de kentekenplaat kan wellicht nog iets omhoog zodat t wat beter smoelt, ik ga ff rommelen met photoshop
R53 Chili, Koni FSD coils, Eibach Springs, Milltek catback, 15% cravenspeed pully, BAR software custom, GRS intercooler, Full Aero, Zimmerman disks, Green Stuff pads, JCW Sparks, DaveF CAI, nice and shiny metal pedals,
Het gaat om de kleur balans, Walter. De witte strepen op de motorkap doen het hem.
Dat je misschien die rand in het blauw gaat spuiten is een mooie optie.
De Aerogrill is 10x beter dan de lamellen versie, vindt ik.