Onbetrouwbare mensen/ bedrijven...

Van alles over de 1ste generatie MINI.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Onbetrouwbare mensen/ bedrijven...

11 jan 2007, 21:05

Plaats hier je mening en of ervaring over onbetrouwbare mensen/ bedrijven waar je nooit iemand heen zal sturen met zijn/haar MINI.

Ik begin alvast en jullie weten vast over wie.. :wink:
Juist ja, Hein van JS tuning in sliedrecht.. vele dingen beloven en slecht of helemaal niet nakomen.. zoals het beloofde geld wat teruggestort zal worden na de wanprestatie van MTH waardoor mijn motor zelfs motorschade kon oplopen..
Na tig keer gemaild te hebben ben ik het helemaal zat, totaal geen reactie terug.. deze beste man (ja, hij is best aardig) heeft ook geen totaal benul over techniek, resetten doet hij door de auto op slot en weer open te doen :s
iedereen kan ook het hele MTH verhaal nog voor zich halen die mooie waardes beloven maar in de praktijk totaal niet haalbaar zijn.. kortom MTH nederland/ Hein. Niet doen!

(Ook een LCD TV moet je niet bij de Otto halen.. ook slechte ervaringen mee.. of ik ff 1000,- bij wilde betalen :mrgreen: )
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 jan 2007, 21:11

hoi hans

ik weet niet of dit nu op een topic moet.

zou eerder een topic openen met de goede dingen van bedrijven.

van de andere kant...als je echt slecht behandeld ben moet het ook kunnen
gelukkig kan hier dir soort dingen veel makkelijker dan bij de mini7club..als je daar een verkeerde naam of de naam van een bedrijf noemt wordt dit verweiderd...weet niet wat goed is....

maar als er meer mensen zijn die het met hans eens zijn...kom met je negatieve ervaringen..maar vind wel dat het echt verkeert moet zijn gegaan en niet een dat het niet naar je zin is

groetjes
pje
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 21:13

Je kunt ook gewoon langs gaan om het uit te praten. 8)
CooperS-lightningblue
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 21:27

kwiebje schreef:Je kunt ook gewoon langs gaan om het uit te praten. 8)
Of een bulldozer door de pui te rijden :mrgreen:
Afbeelding
LUV2XLR8
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 21:28

...en ervaringen kunnen ook per persoon verschillen...

Om op "Hein" verder te gaan; mijn ervaringen zijn gewoon goed en naar mijn idee weet hij best wel wat hij doet.
De meeste aanpassingen aan mijn MINI zijn door Hein uitgevoerd...

En om nu weer het MTH (oude koeien uit de sloot) blik open te trekken...
Mijn persoonlijke ervaring is dat de MINI zonder MTH software gewoon veel minder presteert dan met...

@ Hans: net als Kwiebje al zegt, met persoonlijke benadering (telefonisch) bereik je veel meer dan op een forum een bak stront over iets/iemand heen te gooien, maar wederom...puur mijn persoonlijke mening...
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 21:30

Helaas moet ik de ervaring die Hans heeft met MTH Nederland bevestigen.

Hein is inderdaad een aardige kerel maar helaas wordt niet altijd de waarheid verteld over levertijden en het feit of onderdelen besteld zijn of niet. Gelukkig heb ik wel mijn geld terug gehad (ruim 1000 euro!). De prestaties die MTH beloofd worden inderdaad bij lange na niet gehaald. Maar dat zijn getallen die Hein doorkrijgt uit Duitsland. Wellicht dat hij ze wat naar beneden bij kan stellen op z'n site.

Dit soort topics zijn nooit leuk. Maar op een gegeven moment voel je je er toe genoodzaakt.... Dit is voor niemand leuk. Hans had ook liever gewoon zijn geld terug gehad.

Geloof mij maar dat ie per telefoon, sms of email nauwelijks te bereiken is als er echt wat aan de hand is. En ik weet dat Hans het VAAK geprobeerd heeft.

@ LUV: Inderdaad oude koeien maar een ezel stoot zich niet 2 keer aan de dezelfde steen (om het maar even bij dieren te houden). Hein blijkbaar wel... Hij heeft er een jaar geleden blijkbaar niet van geleerd.
Laatst gewijzigd door Peter op 11 jan 2007, 21:44, 2 keer totaal gewijzigd.
turbootje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 21:31

Tja, normaal zou ik niet zo snel een negatief bericht plaatsen over een bedrijf....er worden bij alle bedrijven wel ´ns missers gemaakt.
Maar deze keer maak ik een uitzondering.
AutoHeemstede...NOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT een auto kopen!!!
[web]http://www.garagetest.nl/review_list.ph ... b_cat_id=1[/web]
Wij zijn er ook flink belazerd en verhaal halen is onmogelijk door slimme constructies (je koopt je auto bij een lege BV, zonder dat je het in de gaten hebt)
Het is zelfs zo erg, dat Radar van de Tros er al diverse keren aandacht aan heeft besteed.
MINI..what else?! :))
Afbeelding
pje en daan
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 jan 2007, 21:45

als ik dan ook wat negatiefs mag zeggen....

zoals jullie weten kom ik al jaren bij miniparts in den bosch...
jeroen en nick zijn toffe gasten die graag alles goed willen doen en wat te snel iets afspreken..
wat ik wil zeggen ..ze proberen een mini woensdag af hebben,het is maandag dus hebben ze nog zeg 2,5 dag..maar omdat het niet wil vlotte om wat voor rede dan ook redden ze het niet...waardoor dus je mini niet optijd klaar is...

de ene zegt gelijk wat een kl*te bedrijf de ander ja dat weet je bij hun.

ik ben van mening dat je naar de klant zeker een paar dagen speling moet houden..de auto kan beter op woensdag klaar zijn en pas op zaterdag worden opgehaald dan op woensdag klaar had moeten zijn en pas vrijdag klaar is en de klant dus boos/terleur gesteld en zn auto is dan toch pas zaterdag klaar...

maar wat ze maken is wel goed en anders kom je terug en maken ze het goed...

vind wel als je bij een bedrijf iets laat doen voor veel geld het gewoon goed moet zijn en als ze iets kapot maken moeten ze zorgen dat het goed komt...en geen koeie met goude horens of iemand blij maken met een dooie mus enz enz

maar ik ben wel dik te vrede over de jongens in den bosch..ben er bijna elke week ..hahaha..nu maar hopen dat mn classic snel klaar is

:mrgreen:
Berthil
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Nederland

11 jan 2007, 21:54

Goed om te zien dat de nieuwe forum functies gebruikt worden :)

MTH 'Nederland' hoeft bij mij ook niet meer aan te komen, mij een half jaar met de verkeerde file rond laten rijden (ook met kans op motorschade) en dan ook nog beweren dat het mijn eigen schuld is omdat ik geprobeerd zou hebben om de MTH file te kraken voor eigen gewin. :s
Dat is eigenlijk het enige negatieve binnen de MINI wereld wat ik tot nu toe heb meegemaakt.
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 22:06

Ben ook niet zo van bedrijven afzeiken in het openbaar.. maar anno 2007 moet dat ook kunnen.. Wil gewoon andere mensen al het leed vermijden en waarom mogen er wel goede dingen gezegd worden en geen slechte :? dat kan ik niet begrijpen.. ik heb zelf een goed lopend bedrijf en elke klacht wordt netjes afgehandeld.. als iemand slechte ervaringen met mij heeft mag dat ook best in het openbaar gezegd worden daar leer je alleen maar van en wordt elke klacht nog serieuzer behandeld.. maar al je afspraken niet nakomen (wat ik hier zwart op wit heb) en geen thuis geven als er een klacht is maar wel als er iets te verdienen is.. dat soort bedrijven/ mensen mogen van mij naar de maan geschoten worden! dan begrijp je het niet..
Laatst gewijzigd door Hans op 11 jan 2007, 22:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Mini Poeper
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

11 jan 2007, 22:09

Klacht @ Hans: gezegt -> gezegd :mrgreen:
Hans
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 22:13

@poeper.. klacht opgelost :mrgreen:
henkietenk
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 22:13

[web]http://www.pitbox.nl/index.php?option=&Itemid=46[/web]

Heb ik slechte ervaring mee! Mijn broer een beetje vanaf Tilburg naar Den Haag laten rijden voor velgen die er helemaal niet zijn! Deze stonden op de site en ik had er ook over gebeld dat ik ze kwam halen (als ze oké waren), maar daar aangekomen waren ze in een keer gejat ofzo! Stom L*Lverhaal! Ze konden me mailen en bellen, maar nee hoor! Lijors!
mini7benno
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 jan 2007, 22:16

Hans schreef:@poeper.. klacht opgelost :mrgreen:
Ziet u wel: Zo kan het ook :mrgreen: binnen het uur opgelost.
Maaij
King of the Groupbuy
Contacteer:

11 jan 2007, 22:26

Ik heb ook slechte ervaring met MTH NL. Een lang verhaal waar ik het liever niet meer over heb.
Ook mensen bang maken dat er schade kan optreden bij het zelf uitlezen van de file. Nee dank je....

Terug naar “MINI-talk”